Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under november 2011

Av Frida Sandström - 30 november 2011 18:05

Hei!  


Idag på skolan så har vi haft tänt lite ljus medans våran fröken läste lite. Men ooo vad intressant? x) Nae men jag skulle hem direkt efter skolan. För jag skulle ha utvecklings samtal. det gick väldigt bra!



AHHH! OCH JUST NU ÄR JAG MED NATALIE! OCH DET LÅTER MASSA KONSTIGA LJUS IBLAND! Och när vi var (nyss) ute och hoppade studsmatta. Och precis då vi skulle gå in, så var det någon/något, som typ kom och sa "Bu"! Jag såg en skepnad, och sen var den helt plötsligt borta!     Vi skrek och sprang in. Ojojoj GUD vad det var läskigt! Och dessutom är vi hemma själva!    Men nu ska jag sluta blogga, ta hand om dig! :s :)


// Fridah ♥

Av Frida Sandström - 27 november 2011 17:34

Hallojsan! (: NU har jag kommit hem från filminspelningen! Oj, det var lite jobbigt! x) Men kul är det ju! :D Jag var med i varje scen, den här gången.. O.o Mkt repliker som jag mst komma ihåg på en gång! :s Men det gick iaf bra!    Men snart ska jag äta min favvvvvo maaaat! ♥ - Marinerad Kyckling med nudlar och curry-gräddsås! Möms! TESTA det, om ni inte har testat! Men bara ifall ni skulle vilja läsa lite av mina gamlare inlägg på www.fridazz.devote.se så gör gärna det! (: Dom är faktiskt ganska intressanta! *Stolt!*   Haha men jag skriver faktiskt inte bara om det som dom flesta skriver om. Te.x: Hej! Idag har jag typ nt gjort nå speciellt? Typ bara chillat å så! Men nu ska jag tp kila! bye! <3


Asså, det är ju som inte intressant? (; Men ofta så skriver jag om mer intressanta saker än så. Men iaf så mst jag gå nu! Ta hand om dig! <'3


// Frida (: ~Keys unlocks Not Only the Doors~ Never forget it! :D



Av Frida Sandström - 27 november 2011 14:29


HAHAHAH Jag och min kusin dansar på Folketshus! Musiken hörs ju inte bra! Och webben suger! Hahah och så märker jag inte ens att min pappa kommer och dansar bakom oss! x'D 


// Frida (:

Av Frida Sandström - 27 november 2011 12:55

Hellojsan!    Klockan 3 ska jag på filminspelningen. Det skulle typ egentligen vara tidigare. Men förlåt för att jag typ bara skriver om det nu. ^^ Men det är ju som bara det enda jag gör nu. ;) Men efter idag blire annat att skriva om! Men igår (efter filminspelningen) så var jag med Carro. Som jag har varit med ganska mkt nu. (: Och vi var först hos mig och höll på att dansa i mörkret och prata o så. Men vi tänkte sjunga SingStar. Men pappa hade kopplat det till tvn i vardagsrummet, och då ville vi inte sjunga. Eftersom då hör ju typ alla när vi sjunger. Och det är lite pinigt.. Men iaf,, sen for vi till Carro och åt popcorn och spelade ett spel som Carro hade gjort. Haha i början fick man typ bara börja om och börja om, om och om igen! Haha men det var ändå kuligt! Och sen gick vi ut och gjorde lite ninjamoves och så jagade vi varann   Jag hade sparkcykel, hehe det är ju inte så smidigt. Men iaf så blire lite pirrigt idag, men det känns ofta bättre när jag väl ska göra det.   Ta hand om dig!  


Och det kommer att komma ett videoklipp om allt går rätt! (;



// FridahhhZ <'3   ~Keys Unlocks Not Only The Doors~

Av Frida Sandström - 26 november 2011 16:07

Heeei! :3 Nu har jag nyss kommit hem från filminspelningen! Det var nervöst men ändå kul! ;) Och den ska ju troligen visas på tv sen. Eftersom att det är en TV-serie. Men jag vet inte om det här var ett pilotavsnitt, eller om det är säkert att det ska bli fler avsnitt, och visas på tv.. Ni kanske råkar se den nån gång? ^^ Fast det var också ganska jobbigt eftersom att jag var tvungen att åka buss till Luleå och tillbax. Men medans så blev jag ju inspelad. Fast nt hela tiden. Men jag hade ju iaf en roll. (: Och jag hette Ida. Men mer får jag nog inte berätta trorja... Men iaf så ska jag fortsätta imorgon. Det ska nog också bli kul! Då ska jag inte åka buss iaf.   Så här såg jag ut!:

 

Och nu ska jag snart äta, för jag e jätte hungrig!!!!! Och Carrouw ska också komma. Så det här blir nog en bra dag. :) Och pizza blire te middag. Och det är ju gottigott!   Men nu har Carro kommit, så nu mst jag sluta blogga. bye! Ta hand om dig! ♥


// FridahhhZ ~Keys Unlocks Not Only The Doors~

Av Frida Sandström - 25 november 2011 22:20

HejHej!  

Jag har alldeles nyss kommit hem från Carro, och tänkte att jag skulle blogga lite. ;) Vi har typ gått runt lite här å där och sen gungade vi lite spindelgunga på skolan. Och sen gick vi förbi "Miss Cake", alltså, det hade väl inte öppet tror jag, men vi gick förbi det, och det satt bara en pytte tjej där och satt vid datorn medans hon åt massa kakor! Det kanske var hon som jobbade där´s barn, och dom höll på att plocka undan? Men jag tror inte att det har öppet så länge. Men iaf, så ska jag vara med i en TV-serie imorn! :D Ojojoj lite pirrigt, men jag vet ju iaf hur det går till..    Men det är skönt att det är Fredag idag! Vem tycker ni ska åka ut ur idol? Kommentera!   Jag skulle bli så glad! Jag kommenterar jätte gärna eran blogg tbx, och kollar runt lite! (: Det är bara att skicka med din bloggadress i kommentaren då förstås. ;) Men i idol tkr jag typ att alla är bra! Moa är iaf JÄTTE bra på att göra egna låtar. Iaf "When I Held Ya" är ju super bra! Huh? ^^ Och Robin och Molly har ju ganska starka och bra röster dom också! Och Amanda har ju som en speciell lite hes och fin röst. Så jag vet inte riktigt vem som är bäst. MEEEEEEN nu såg jag nyss på tv att Molly åkte ut! Åh! Hon som är så bra! fast det är ju alla! Men det här kanske vart ett litet långpratligt inlägg xD Men ta hand om dig! :)


// FridahhhZ ~Keys Unlocks Not Only The Doors~

Av Frida Sandström - 25 november 2011 17:03

Hejj! (: Det här är ju mitt första inlägg på bloggen. :) Jag flyttade hit från devote.se, för jag tycker att bloggplatsen.se verkar bättre. Men jag har redan en Msp blogg på bloggplatsen. Den heter --> www.stellazoe.bloggplatsen.se. men jag har typ slutat blogga på den.. ;/ Men jag har haft ca 6 bloggar förut som jag bloggade väldigt mkt på- var å en! Men här kommer en liten "beskrivning" om majj. ;)


Det heFyra frågor om förhållanden:

Är du singel? - Yep

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - då det händer, ja.

Hur många har du varit kär i? - Nt många

 Är du kär just nu? - Najj

Tio frågor om dig själv:

Namn? - Frida Zandström

 När fyller du år? - 15 november -.-'

 Några piercingar? - Har haft (i öronen)

Vad har du på dig just nu? - En tröja, jeans tights

 Vilken årstid är bäst? - SOMMAR! ♥

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova hur länge jag vill, och sen äta en supergod frukost medans jag ser på tv, OCH ha sommarlov <'3

Vad tycker du mest om hos dig själv? - men inget -.-

Vad är du bra på? - allt x') (Skojjja juh!)

Vem älskar du mest på denna jord? - Smulan (Min ena katt som är bortsprungen)

Tio frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? - Inget vet allt ;)

 Vem är den roligaste av dina vänner? - Det vet jag nt

 Vem är snyggast av dina vänner? - Vet jag väl inte? xD

 Vem är mest partyprisse? - O.o Typ ingen :(

Vem är den du helst har filmkväll med? - alla! :D

Vem av dina vänner är mest "evil"? - någon.

Tio frågor om din familj:

 Vem står dig närmast? - Alla mina djur! <3<3<3<3<3<3

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå (:

 Vem är farligast i din familj? - hm....

Vem är roligast i din familj? - Venne :3

Vem är coolast? - jag, lätt.

Har ni något husdjur? - Yes, 4 just nu

Vem har du mest gemensamt med? - My pets! ♥

Vem står för underhållningen? - JAG!

Vem sover du oftast med? - Mig själv? x)

Roligaste kvällen med familjemedlem? - Vet it

Tio frågor om idag:

Vad har du gjort? - Varit i skolan, lite mer

Har du varit glad idag? - Jao, som vanligt

Har du varit ledsen idag? - Nope

Har du gjort något bra idag? - Hm, vet nt riktigt...

Vad ska du göra nu? - skriva klart hejn

Har du gjort något dåligt idag? - Vet inte riktigt... ;33

Vad har du ätit idag? - Äckel kycklinggryta med ris, chokladkaka (Bakat själv!) :P

Har du duschat idag? - Ska göra det snart ;)

Är du trött nu? - Sådär

Vad händer imorgon? - SKA VARA MED I TV-SERIE!!!!!

Trivs du i skolan? - Oftast, ja

Har du varit i skolan idag? - jies (;

Annat:

Hur mår du just nu? - bra, väl?

Har du piercat dig? - Öronen för typ några år sen.. 

Telefon/mobil:

Vem ringde dig senast? - pappa

Vem ringde du senast? - mamma

Vem sms:a dig senast? - Mira

Vem sms:a du till senast? -  Mira

Övrigt:

Är du hungrig nu? - Ganska

Vad är klockan nu just nu? - 17:24

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggplatsen.se

Familj, igen:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Eh, typ nyss?

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Men, HAN E HEMMA?

Sport:

Går du på någon sport? - Nej... ;{

 I så fall, vilken/vilka? - Går ingen!

Trivs du med den sporten? - ...

Tycker du att den sporten är rolig? - .........!

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -!!!!!

 Övrigt, igen:

 Gillar du punk? - Nej

Har du sminkat dig idag? - Ja

Isåfall, vad för smink? - Mascara, kajal, ögonskugga (brukar nt ens sminka mig!)

Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Vit

Hur ser den ut? - Bara VIT!

Musik:

 Lyssnar du på musik just nu? - nej, konstigt vah? :o Kom på att jag ska göra det nu (Y)

I så fall, vilken låt för tillfället? - Såja, nu: Set fire to the rain (Moto Blanco Edit)

Vad gillar du för musik? - Pop

 Kärlek:

Är du kär just nu? - nä

Har du kysst någon idag? - nej, aldrig ens o.o

 Har du ett förhållande? - no

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nepp, har aldrig haft nån

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - säkert

 Vad hette din första flickvän/pojkvän? - har nt haft nån?

Hur länge höll det? - GRRR

 Hur länge var ditt kortaste? - -.----

Hur länge var ditt längsta? - djkfgfdhjklf

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Kanske förhållande :)

Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Neej

Är du en bra pojk/flickvän? - får vi väl hoppas?

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ingen har sagt det :(

När fick du din första kyss? - AlDrIg

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vetit

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Har inget syskon

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - tror nt det

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - inget!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - jadu, vetit.


Så då vetni det :) Men jag bloggar nog mer imorgon, orkar nog inte mer idag ;) Förutom kanske en liten sån här grej till. Ta hand om dig! :D


// FridaZ ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards