Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under maj 2012

Av Frida Sandström - 30 maj 2012 20:18

Hej :)

Pratar med Neea på skype nu. Jag har egentligen inte så mycket att skriva, men kände att det var ett tag sedan jag bloggade. Men kom ihåg att jag inte bloggar riktigt varje dag.


Idag har vi i alla fall haft marknad på skolan. Min klass sålde växter, popcorn, kramar, våran skoltidning och så fick man se en liten "bio", och så var det en tips runda. :) För växterna fick vi in 1134 kr, tror jag det var. Vi har odlat dom själv! C: Och alla blev sålda! Det var typ 5 bord som var helt fulla från början! Nej nu vart jag så sjukt sugen på saft...


Av Frida Sandström - 27 maj 2012 18:24

Imorgon tror jag att jag kommer lägga upp bilder från idag!

Jag har haft en rolig dag med Amanda och Natalie. :) Jag behöver nog inte förklara vad vi har gjort. Det förstår ni när ni ser bilderna! :D


Asså åh... Sommar är bara för härligt... Men jag måste ju såklart lägga upp en video på Euphoria. En sådan fantastisk bra låt.

Av Frida Sandström - 27 maj 2012 18:20

Haha vem skulle klara av att lyssna på den här i 10 timmar? :D

Av Frida Sandström - 27 maj 2012 13:21

  

Snart kommer Amanda. Härligt väder ute, så inte ska vi väl sitta inne och dega? :D


Av Frida Sandström - 27 maj 2012 11:29

Heej!

Jag tänkte berätta lite om igår. Efter lunch for jag till mormor och morfar. Jag lekte med min mosters hundar. Hon var också där. Jag kastade en väldigt slemmig boll... Ni kan inte förstå hur mysigt det är hos mormor och morfar! Det är på landet. Jag kastade bollen flera ggr ut på en stoooooooooor äng. Hundarna fick aldrig nog... Sen solade jag lite och åt glass. Men det var lite störande att hundarna flämtade omkring överallt och ville leka mer. :p


Före middagen for vi hem, som jag trodde. ;) Det vart att äta grillat kött och potatisgratäng. Amandas discokalas började kl 6, så jag fick skynda mig att äta och hade ätit klart typ 5 i 6. Jag och Felicia hade bestämt att vi skulle mötas vid Miss Cake och sen cykla till discokalaset tillsammans. Så det gjorde vi. :) Då kom vi fram och det var grymt kul!   


När det var slut så cyklade jag, Emma och Felicia till Felicia. Våra försäldrar var där, eftersom Felicias mamma fyllde 40 år. Då gick vi ut och hoppade studsmatta. Men då var Felicias småsyskon där och hoppade.. Men de gick ner tillslut när vi började hoppa. :) Klockan 9 började ESC, så vi satte oss i soffan med chips och cola. Myyysigt! :D Tänk att Loreen vann! Fast det visste väl alla såklart redan?   


Ojojoj vilken bra dag. Den bästa på länge.

Av Frida Sandström - 26 maj 2012 17:16

Du är kär nu - Nja...
Du har sårat nån så de börjat gråta - Hoppas jag verkligen inte!
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jo
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- vet inte :/
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Tror inte det ;)
Jag har smygit ut utan lov - Nej, inte vad jag kommer ihåg.
Jag har ljugit om vart jag är för någon - Jo, nån gång väll ^^
 Jag har struntat i ett prov - Nä

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- Nej ._.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Hah nää
Jag kan inte svälja piller - Jo, allergi piller med vatten :)
Jag har tagit mediciner mot depression -Nej?
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nope
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej
Jag har vaknat gråtande - Nej
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Jo, men har aldrig varit på en
Jag har sett någon dö - På film ja ^^
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja, hon säger det iaf...
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad- Njaenäjonej
Jag har sett en fallande stjärna - Ja :D
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Japp :3
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - NEEEj hissar är läskiga :C
Har sparkat en kille mellan benen - Haha... nä
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej
Jag har medverkat i en teater - Nej
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Aa
Du har fångat en snöflinga med tungan - Såklart!
Jag har suttit på ett tak på natten - Nej
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Nejj
Jag har åkt skidor - Ja antagligen
Jag har åkt snowboard - Yes

Av Frida Sandström - 26 maj 2012 11:25

Taaack! :D

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards