Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under februari 2012

Av Frida Sandström - 29 februari 2012 16:37

Hejhej!

Tänkte att jag skulle blogga lite. ;) Jag håller på att träna på min pianoläxa. Det går jätte bra! Jag fick den idag, och kan den redan! :) Faktum är att jag kunde den redan innan jag fick den... Haha, ni kanske undrar vad det var för läxa? Jo, det var 'What are Words'. Jaa, ni känner säkert till den? Men snart blir det att äta kyckling med potatiskroketter med Tzatsiki.   Men sen vet jag inte vad jag ska göra... Blir väl något iaf. Men jag hoppas verkligen att vi far till Stridbäck i helgen! Det skulle ju tydligen bli soligt och bra väder då också. Jag längtar efter att få åka skoter och grilla korv där.. I det soliga vackra vädret. Jag tror aldrig någonsin att det har varit dåligt väder, när jag har varit där!

 

'Nattberget' i Stridbäck. Jag har bestigit det berget! O, wow! ;-D


xoxo / Frida ♥

Av Frida Sandström - 28 februari 2012 18:08

Hej!

Jag kände bara igår att det verkligen inte hände speciellt mycket runt omkring mig, och jag hade som tappat suget att skriva. Men nu känner jag för det igen. :) Men någon dag kan det hända att jag inte bloggar, tyvärr, men snart bloggar jag nog flera inlägg per dag igen tror jag. Men nångång (kanske idag) ska jag försöka spela in en video när jag spelar "Samara's song" på min keyboard. Men nu måste jag skynda mig att byta blöja åt Java (Skoja) fixa i hennes bur. Ska till Amanda sedan. CYa!


xoxo / Frida

Av Frida Sandström - 27 februari 2012 15:49

Hej! :)

Jag tänkte egentligen spela in en video när jag spelar "Samara's song" på keyboard. Har nyss lärt mig den av en tutorial på Youtube. ;) Med det funkar inte att ha på webben! Ja, jag kan ju ta min systemkamera, det blir ju bara bättre, men jag kan inte ladda in bilderna i datorn. Det går inte! Jag vet inte varför webbkameran inte funkar... Det ploppar upp en ruta där det står typ "kameran är inte installerad, eller så använder du den redan." På Engelska. men jag använder den inte! Och den är ju visst installerad. Men ja... Ska försöka spela in så fort det går.


 

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 20:41

 


xoxo / Sigge

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 19:41

 





ah, men nu har det laddat klart. men då var det bearbetningen... Som står på 36 %. Det började där, och har typ hackat fast där också??!

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 19:12

Var 4 minut går det 2 %. Kul eller? Men assåååå jag har bara lust att skriva något;)

Förlåt om det är jobbigt att jag typ 'svamlar på' eller vad man ska säga... Men just nu är min mormor och morfar häär. Och... Jag såg ett klipp på Youtube med Ammiz tidigare idag. Det var en som sa att hon skulle använda sin 'Ögonlocks krullare'! Haha, så sa hon om en Ögonfrans böjare.. Hahahahahahha ett väldigt roligt ord enligt mig! Ögonlocks krullare, ögonlocks krullare, ögonlocks krullare!


Ska man krulla ögonlocken? HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH kanske lite underhållning men blä bye


 

xoxo / Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards