Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Första inlägget! ;)

Av Frida Sandström - 25 november 2011 17:03

Hejj! (: Det här är ju mitt första inlägg på bloggen. :) Jag flyttade hit från devote.se, för jag tycker att bloggplatsen.se verkar bättre. Men jag har redan en Msp blogg på bloggplatsen. Den heter --> www.stellazoe.bloggplatsen.se. men jag har typ slutat blogga på den.. ;/ Men jag har haft ca 6 bloggar förut som jag bloggade väldigt mkt på- var å en! Men här kommer en liten "beskrivning" om majj. ;)


Det heFyra frågor om förhållanden:

Är du singel? - Yep

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - då det händer, ja.

Hur många har du varit kär i? - Nt många

 Är du kär just nu? - Najj

Tio frågor om dig själv:

Namn? - Frida Zandström

 När fyller du år? - 15 november -.-'

 Några piercingar? - Har haft (i öronen)

Vad har du på dig just nu? - En tröja, jeans tights

 Vilken årstid är bäst? - SOMMAR! ♥

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova hur länge jag vill, och sen äta en supergod frukost medans jag ser på tv, OCH ha sommarlov <'3

Vad tycker du mest om hos dig själv? - men inget -.-

Vad är du bra på? - allt x') (Skojjja juh!)

Vem älskar du mest på denna jord? - Smulan (Min ena katt som är bortsprungen)

Tio frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? - Inget vet allt ;)

 Vem är den roligaste av dina vänner? - Det vet jag nt

 Vem är snyggast av dina vänner? - Vet jag väl inte? xD

 Vem är mest partyprisse? - O.o Typ ingen :(

Vem är den du helst har filmkväll med? - alla! :D

Vem av dina vänner är mest "evil"? - någon.

Tio frågor om din familj:

 Vem står dig närmast? - Alla mina djur! <3<3<3<3<3<3

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå (:

 Vem är farligast i din familj? - hm....

Vem är roligast i din familj? - Venne :3

Vem är coolast? - jag, lätt.

Har ni något husdjur? - Yes, 4 just nu

Vem har du mest gemensamt med? - My pets! ♥

Vem står för underhållningen? - JAG!

Vem sover du oftast med? - Mig själv? x)

Roligaste kvällen med familjemedlem? - Vet it

Tio frågor om idag:

Vad har du gjort? - Varit i skolan, lite mer

Har du varit glad idag? - Jao, som vanligt

Har du varit ledsen idag? - Nope

Har du gjort något bra idag? - Hm, vet nt riktigt...

Vad ska du göra nu? - skriva klart hejn

Har du gjort något dåligt idag? - Vet inte riktigt... ;33

Vad har du ätit idag? - Äckel kycklinggryta med ris, chokladkaka (Bakat själv!) :P

Har du duschat idag? - Ska göra det snart ;)

Är du trött nu? - Sådär

Vad händer imorgon? - SKA VARA MED I TV-SERIE!!!!!

Trivs du i skolan? - Oftast, ja

Har du varit i skolan idag? - jies (;

Annat:

Hur mår du just nu? - bra, väl?

Har du piercat dig? - Öronen för typ några år sen.. 

Telefon/mobil:

Vem ringde dig senast? - pappa

Vem ringde du senast? - mamma

Vem sms:a dig senast? - Mira

Vem sms:a du till senast? -  Mira

Övrigt:

Är du hungrig nu? - Ganska

Vad är klockan nu just nu? - 17:24

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggplatsen.se

Familj, igen:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Eh, typ nyss?

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Men, HAN E HEMMA?

Sport:

Går du på någon sport? - Nej... ;{

 I så fall, vilken/vilka? - Går ingen!

Trivs du med den sporten? - ...

Tycker du att den sporten är rolig? - .........!

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -!!!!!

 Övrigt, igen:

 Gillar du punk? - Nej

Har du sminkat dig idag? - Ja

Isåfall, vad för smink? - Mascara, kajal, ögonskugga (brukar nt ens sminka mig!)

Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Vit

Hur ser den ut? - Bara VIT!

Musik:

 Lyssnar du på musik just nu? - nej, konstigt vah? :o Kom på att jag ska göra det nu (Y)

I så fall, vilken låt för tillfället? - Såja, nu: Set fire to the rain (Moto Blanco Edit)

Vad gillar du för musik? - Pop

 Kärlek:

Är du kär just nu? - nä

Har du kysst någon idag? - nej, aldrig ens o.o

 Har du ett förhållande? - no

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nepp, har aldrig haft nån

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - säkert

 Vad hette din första flickvän/pojkvän? - har nt haft nån?

Hur länge höll det? - GRRR

 Hur länge var ditt kortaste? - -.----

Hur länge var ditt längsta? - djkfgfdhjklf

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Kanske förhållande :)

Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Neej

Är du en bra pojk/flickvän? - får vi väl hoppas?

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ingen har sagt det :(

När fick du din första kyss? - AlDrIg

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vetit

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Har inget syskon

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - tror nt det

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - inget!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - jadu, vetit.


Så då vetni det :) Men jag bloggar nog mer imorgon, orkar nog inte mer idag ;) Förutom kanske en liten sån här grej till. Ta hand om dig! :D


// FridaZ ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Sandström - 26 september 2012 19:05

Ser att jag fortfarande har besökare här, men ni glömmer väl inte av moofii.blogg.se? ;) har frågestund där också! Den som ställer mest frågor får en länk! :D puss Fridaa ...

Av Frida Sandström - 27 augusti 2012 18:23


Nämen nu gör vi såhär; Jag bloggar på Moofii. Säg tack och adjö till den här bloggen som jag nu haft i över ett år. :') Kommer sakna dej! :c Men nu är det dags för lite förändring. Så klicka HÄR, HÄR eller HÄR! :D   ...

Av Frida Sandström - 24 augusti 2012 19:24

HAHAHAHAHHA!   Yes, nu är jag och Carro påväg till pitholmsskolan. Vet inte varför men... CYa :D ...

Av Frida Sandström - 21 augusti 2012 14:43


Hej    Förlåt för att jag inte bloggar ofta.. Men nu har jag en fin bloggdesign :D Jag behöver bara hjälp med att sätta in den så kommer jag börja blogga på Moofii! :) Förövrigt så sitter jag och Natalie och äter Piggelin. Första och andra skold...

Av Frida Sandström - 20 augusti 2012 07:36


Har lite tid nu att sitta vid datorn. ;) Kl 8 kommer Natalie till mig, och då ska vi cykla till Emma, och då far vi sen. :)   Höhö. ...

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards