Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Sandström - 30 mars 2012 21:46

Nämen förlåt för kass bloggning! Men jag sa ju att jag inte skulle blogga varje dag...

Men nu sitter jag iaf och ser på Let's Dance. Idag fick jag hem lite kläder & bikinis från min mammas jobbarkompis. Hon vill säkert ha lite pengar för det jag vill ha, men äälskar det! :'D Iaf bikinisarna. Tar kort på de sen och lägger upp på bloggen. :) Kommentera gärna vilken ni då tycker är finast! Jag kommer behålla alla, absolut!

   

   

Av Frida Sandström - 28 mars 2012 16:33

 

Av Frida Sandström - 28 mars 2012 16:24

Idag på skolan så skulle vi ju somsagt fara till vallsberget. Det var trååkigt! Om man inte kan åka slalom finns det ju inget att göra där i 3 timmar.    Men nästa år har jag bestämt mig att jag ska gå slalom skola. PUNKT! Elin & Amanda kanske också ska det. ;)


Men jag har funderat på ett nytt efternamn. Olofsson. Det kan jag byta till om jag vill, för min pappa heter det. Frida Olofsson. Jag har blivit så trött på mitt efternamn! Jag har ju hetat Sandström i hela mitt liv. Vad tycker ni låter bäst?, Frida Sandström eller Frida Olofsson? Haho då heter jag som min kusiin :33

 

Av Frida Sandström - 27 mars 2012 17:33

Hejsan!   

Jag har precis spelat klart Amnesia. Nu får det vara färdigt, tills efter middan iaf. Då kanske jag spelar mer. ;) Jag ska äta nu så... Men jag har gjort en liten bild av Amnesia i Paint, som är jäättejättefin! :'D

 

Eller inte? Haha :p



Av Frida Sandström - 27 mars 2012 16:59

Nu ska jag ta och spela Amnesia, bloggar senare! ;)

 - Frida 

Av Frida Sandström - 26 mars 2012 20:44

1. Vill du ha tillbaka ditt ex? Har inget ;p
2. Är du singel? Ja
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Nej :)
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Idag :'D
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Vet inte :/
6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? Vet inte, i don't think so :)
7. När var sista gången du grät mycket? Minns ej ;D
8. Är det någon du vill göra allt med? Carro :3
9. Hur många kan du berätta allt för? 1 person...
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Yepp
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Självklart!
12. Beskriv dig själv med ett ord? em.. ärlig?
13. Har du något som hör till ditt ex? Nä, har inget juh..
14. Har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? Yääs
15. Fullständigt namn? Ni vet nog, fast.. Mellan namn: Hemligt!
16. Favoritlåt? Många!
17. Favoritfärg? Blå & Rosa
18. Bästa vänner? Carrouw, osv..
19. Person du saknar? Carro!
20. Är det någon du hatar? Najj
21. Gråter du ofta? Nejp
22. Vart bor du? I Piteå
23. Vem kramade du senast? Minns nt
24. Har du varit olyckligt kär någon gång? Nope.
25. Vem pratade du med senast? Mamma
26. Röker du? Nej..?
27. Är du kär just nu? Vet faktiskt inte :o
28. Vem kan du berätta allt för? En,..
29. Favorit djur? Katt
30. Hur lång är du? 1,50
31. Vem äger ditt hjärta? Smulan, Smilla & Sigge! :D♥
32. Favorit film? The Ring 2 (Har inte sett så mkt bra filmer..)
33. Är du lättsårad? Ibland
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 1-10? 10♥
35. Vem har mest minnen med? Carro ju:DD
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? ?
37. Den hetaste personen du känner? - ;p
38. En som du inte kan leva utan? För många :s
39. Hatar eller älskar du ditt liv? Älskar!   
40. Vem du älskar mest? Min familj, vänner släkt osv..<3


XOXO / Frida  

Av Frida Sandström - 26 mars 2012 17:52

 



 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards