Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Frida Sandström - 30 april 2012 23:49

Jag vet inte vad jag ska säga. Helt magiskt! Jag får rysningar i hela kroppen.

Helt fantastiskt. Den bästa rösten jag någonsin hört!

Av Frida Sandström - 30 april 2012 17:29

- Din facebook bild med flest likes.

 

Av Frida Sandström - 30 april 2012 17:29

Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes.

Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.

Dag 3: En viktig person i ditt liv.

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: En låt som betyder mycket

Dag 7: Åtta bekännelser.

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.

Dag 10: En bild från din förra sommar.

Dag 11: Bakrund på mobilen.

Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan.

Dag 13: Några favorit citat.

Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.

Dag 15: En bild som får dig att le.

Dag 17: En bild på dig och någon vuxen person.

Dag 18: En bild på dig och någon i din familj.

Dag 19: Din mobiltelefon.

Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.

Dag 21: Något du önskar dig från tomten.

Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.

Dag 23: Visa ditt rum.

Dag 24: En bild på dig från din förra julafton och en från iår

Av Frida Sandström - 30 april 2012 13:16

Hej!

I lördags kom Carro hit. :D Då sov hon är lördag till söndag, sen söndag till idag. Det var varit jätte roligt, men nu har hon farit till sin mormor här i piteå, och hon kanske ska fara hem sen. Egentligen skulle hon fara hem imorgon, men hennes mamma sa att de troligen skulle fara hem idag.. :( Men hoppas inte! Vi som skulle fara till majbrasan.


Men nu ska jag iaf spela Happy Wheels. Haha roligaste spelet ever! :'D Testa spela? Klicka då på denna bild:

 

- Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards