Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Frida Sandström - 8 maj 2012 20:52

Hej!

Jag har varit hos Felicia idag. :) Sen kom Elin, och vi blev jagade av småttingar...

Haha, vi gick ut och gjorde nåt, sen kom vi på att vi skulle gå till dagiset och spionera på de som var där. Dagiset var inet öppet, utan det var bara typ 2 st småtjejor där. Efter ett tag upptäckte de oss och började springa efter oss. xD Vi gömde oss och försökte smyga runt men de hittade oss då och då. :P De sa att de ville ha vårat kött, sen skulle de grilla det. O.o


Jag har bara en sak att säga om det... Det var askul! :D Sen gick vi hem till Felicia och käkade glass. :]

                                                  

            Det var min dag det.

Men jag funderar på en bloggpaus. Vi får se. Vet inte om jag har tid att blogga så mycket här framöver.

Felicia med sitt gulliga halsband! :3 Åsså jag med min glugg...


Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards