Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Frida Sandström - 26 maj 2012 17:16

Du är kär nu - Nja...
Du har sårat nån så de börjat gråta - Hoppas jag verkligen inte!
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jo
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- vet inte :/
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Tror inte det ;)
Jag har smygit ut utan lov - Nej, inte vad jag kommer ihåg.
Jag har ljugit om vart jag är för någon - Jo, nån gång väll ^^
 Jag har struntat i ett prov - Nä

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- Nej ._.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Hah nää
Jag kan inte svälja piller - Jo, allergi piller med vatten :)
Jag har tagit mediciner mot depression -Nej?
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nope
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nej
Jag har vaknat gråtande - Nej
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Jo, men har aldrig varit på en
Jag har sett någon dö - På film ja ^^
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja, hon säger det iaf...
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad- Njaenäjonej
Jag har sett en fallande stjärna - Ja :D
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Japp :3
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - NEEEj hissar är läskiga :C
Har sparkat en kille mellan benen - Haha... nä
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej
Jag har medverkat i en teater - Nej
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Aa
Du har fångat en snöflinga med tungan - Såklart!
Jag har suttit på ett tak på natten - Nej
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Nejj
Jag har åkt skidor - Ja antagligen
Jag har åkt snowboard - Yes

Av Frida Sandström - 26 maj 2012 11:25

Taaack! :D

 
Av Frida Sandström - 26 maj 2012 11:16

Lördag, wihoo! Amanda discokalas idag. Hon ringde och sa det till mig igår, för hon hade inte kunnat ge mig en inbjudan tidigare, eftersom att jag var sjuk. Så jag har inte hunnit köpa nånting till henne än. Vet inte om jag hinner det idag, eftersom jag ska till mormor och morfar. Jag kanske kommer hem före middagen? Fast jag vet inte... Men jag bloggar nog mer idag sen. :>

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards