Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Frida Sandström - 6 juni 2012 20:18

Hej :)

Idag har jag varit på stan med Emma ett tag. Sen for vi till Daniels biokalas kl 3. Minns inte vad filmen hette, men det var iaf bra! Amanda började skratta jättemycket eftersom att jag sa att namnet 'Lasse' betyder 'Tandkött' på Persiska. xD Nu har jag varit med Amanda ett tag och så.

   

Från ett disco för några månader sedan..

Av Frida Sandström - 6 juni 2012 11:38

Nej alltså... Nu ska jag få upp bloggen igen! Nu ska jag försöka blogga som förut - Mycket bättre! Besökarna får bara inte försvinna. :(


I förrgår for jag och min klass till Svinöra. En ö alltså. ;) Det var ju inte så värst härlig väder... Men det var jätte roligt ändå! :D Vi paddlade kanot, hoppade från bryggan, (DET VAR ASKALLT!) sen sprang vi in i bastun. Jag önskar att jag hade tagit med kameran. På kvällen var det jätte mysigt. Vi åt snacks och pratade och sånt. Jag, Noomi, Emma och Emilia vaknade kl 4 och käkade jordnötter och ostbollar. Vi fnissade också ganska mycket.   Men tillslut somnade vi. Vi vaknade kl 6 för att alla började prata.. o.o Vi åt frukost och så fiskade vi sedan. Det var många som fick fisk! :) Vi for hem kring.... 3?


Åhhhh, jag saknar Svinöra så grymt mycket!   Jag hoppas att det inte var sista gången vi for dit.   

     

Bilder från Google.

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards