Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Frida Sandström - 20 juni 2012 19:41

 

Test!
Var kommer du ifrån ? Piteå
Heter ? Frida
Har du en katt ? Yes, 2
När fyller du år ? 15 november
Tycker du om någon just nu ? Klart!

jag samlar på? Inget
Gröna eller röda äpplen ? Röda
Ringer du någon när du är arg/ledsen? Brukar inte det
Vilken tid gick du upp idag ? Kring halv 10 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt ? Ja
Har du sovit ensam inatt ? Inte ensam hemma ;)
Har du strumpor på dig nu ? Jo
Hur svarar du i telefon ? "Hallå" ;p
Vad ska du göra ikväll ? no idea.... :<
Vad ska du göra imorgon? Ingeeet speciellt tror jag väl.
Var vill du bo när du blir stor? I Piteååååå!!!
Vad vill du bli när du blir stor ? Något spännande. Typ polis (eller nej) Eller kanske skådespelerska, eller veterinär. :) Eller jag vet inte!
Är det okej att gråta ? Joo
När grät du senast ? Vet inte
Vilken årstid tycker du bäst om ? SOMMAR!!
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nope
Skulle du göra om du vann en miljon ? Skänka bort lite pengar sen vet jag inte ^^ Köpa en iPhone bl.a
Bär du glasögon eller linser ? Nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder ? Nej absolut inte!
Blondin ? Mörkblond ;)
Har du tatuering ? Nej

Vill du gifta dig ? njaa
Vill du ha barn ? Ja
Solar du ofta ? Badar mer :D
Är du bra på att laga mat ? Lagar aldrig mat så...
Gillar du att dansa ? Jaa :D
Hur vig är du? Inte vig..
Vilken är din favoritglass ? Ingen aning :o

Tror du på ett liv efter döden ? Andaar 8'D
Har du slagit någon ? Nej tror faktiskt inte det om jag tänker efter
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll
Vilken ögonfärg har du? Blå/grå
Är du beroende av något ? Jo, typ.
Röker du ? Nää
Senaste låten du hörde ? Va Va Voom gissar jag på   

Brukar du bädda sängen? Ja
Har du kysst någon under den senaste veckan ? Nä
Vad var det senaste du sa? pepepepee :3
Vem kramade du senast ? Mamma :D
Saknar du någon nu ? Ja

Av Frida Sandström - 20 juni 2012 12:30

Förlåt för bara 1 inlägg om dagen.. :(

Jag ska förska blogga mer. ;) Just nu är jag hos farmor. Jag har ätit lunch där, och jag ska väl vara här tills pappa kommer och hämtar mig kring halv 3 kanske? Igår frågade Carro om jag ville gå med henne på stan idag, så vi får se om det blir så. Hoppas!    

  

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards