Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Frida Sandström - 7 december 2011 19:55

    

HajjHajj! (:

Nu har jag nyss kommit hem från Amanda. Vi var ute och gjorde lite bucklor på vägen..   Boiing boiing! Haha, men iaf, så tänkte jag att jag kanske kunde lägga ut lite noveller och sånt här nån gång? Fast jag har inte riktigt skrivit någon än. Men jag tänkte bara upplysa om det! ;) Och "Turkiet del 2" kommer inte än. Och här ska ni få se några bilder som jag har tagit på mina katter!    

Det här är nog dn finaste, och gulligaste! På Sigge! ♥

Och här kommer en på Smilla & Sigge :);

 

Haha, Smilla ser lite konstig ut med röda ögon.. Men hon är ändå min lilla vittiger! ♥♥♥


 

Och mina sötizar sover tsm <'3333333


~Jag älskar er av hela mitt hjärta~


Men jag har iaf en fråga. Vad skulle ni vilja läsa om i novellerna? Och framförallt i hela bloggen? Vad vill ni egentligen mest att jag ska skriva om? Fota, vardag, bara noveller, lite dittan och dattan (blandat) Kändisar.... Hm... Eller ska jag bara fortsätta som jag gör? Jag vill verkligen fånga erat intresse av att läsa min blogg... Jag följer gärna eran!   Men nu mst jag gå, kraam! Ta hand om dejh! :)


// Fridah ~Keys Unlocks Not Only The Doors~ 



Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards