Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Frida Sandström - 17 december 2011 23:08

Hej! (: hehe, jag vet att jag ändrar mig mkt, men jag tror att jag ska blogga här ändå... MEN det kan hända att jag bloggar på min andra blogg nån gång. Så om jag inte bloggar här, kika in på den andra! :) Men idag så var jag först med Emilia på morgon. Men sen efter lunch, så for vi till hennes häst, Ariel. Och sen for jag hem, sen for jag och pappa ett tag till min lillkusins kalas. Och när vi kom hem (kl typ halv 8) så har jag ätit och suttit vid datorn sen dess..   


SKOLAN:

Vi håller på att göra film på skolan. Det är kul! ;) Jag och min filmgrupp håller på med en film som är en rysare + en komedi! Jag gillar när det är läskigt! Och ibland roligt med. Och vi är nog snart klara med den. Vi ska filma lite till, sen redigera.


TJOCKADABRA:

Egentligen så skulle jag kanske ha gått på stan idag och köpt lite kläder, eller nåt. Men det kanske blir imorgon då... Förresten! Visste var det JJÄÄTTEE inressant? :') Och när jag var på min lillkusins kalas, så var också Emilia där. (Min kusin Emilia) Och då höll vi på att ta kort med våra systemkameror. Men ta hand om dig! :)


// Fridah ♥

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards