Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Frida Sandström - 25 december 2011 20:10

Hej alla! :) Jag vet, det var ett tag sen jag bloggade. Men jag har inte haft så mkt intressant att skriva om... Men jag tänkte säga att jag kommer att lägga upp ett spännande kapitel på min nya bok, som jag håller på att skriva. Den heter .:Mozart och nyckelknippan:. ;) Hehe, kanske ett litet udda namn men jag bara kom på nåt.   Men den kan jag inte lägga upp nu, eftersom den är på min dator, men jag har inte tillgång till den just nu. Och så kommer jag att skriva lite om Furunäsets hotell, där det sägs spökar! Jag bor jätte näta Furunäset! :) Ibland brukar jag vara där och bara göra ingenting. Men förut var det ett psykiskt sjukhus. För dom som var psykiskt sjuka. Dom blev instänga där. Och för er som brukar se på "Det Okända" så har dom varit där! Det kommer efter nyår. Och min kompis mamma är med i programet! Hon heter Marie. Det ska verkligen bli spännande att se! I rum 605 sägs det spöka. Och min mamma har övernattat i rum 604!   Hon vill övernatta i rum 605, för att se om nåt händer. det skulle INTE jag våga! Men jag är jätte intresserad av det övernaturliga! Ni får gärna skriva till mig om ni har varit med om något övernaturligt. Antingen på kommentar. Eller mejla mig på f-animal@live.se! Jag kollar alla mejl och kommentarer! Och svarar på alla med. :) Men kom nu ihåg vad jag ska skriva om hår framöver! Så glöm inte att kika in här. Men nu ska jag gå och se film, ses! :D


 

 Furunäsets hotell


Kram

Fridah ♥ 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards