Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida Sandström - 17 juni 2012 12:35

   

Morot... Näe fult! Isåfall lite mörkare rödbrun färg.


Sov hos Natalie inatt som sagt. Vi smaskade på massa godis och pratade ganska länge. Najs!   

Av Frida Sandström - 16 juni 2012 19:56

Hej!  

Det blir att sova hos Natalie inatt. Vi har varit på konsum och köpt godis. Det var bara det jag ville säga. ;)

 


Av Frida Sandström - 16 juni 2012 12:30

Härligt väder idag också!  

Idag vill jag fara med Felicia på äventyrsbadet... Hoppas det går! Men jag har suttit och kollat jätte länge om och om igen på en video där jag åker Star Dancer. Jag längtar så mycket till pdol! Fast ändå inte, för då är ju snart sommaren slut efter det. Men det är bara så himla roligt! Och så har jag bestämt mig att jag ska åka Break Dance. Även om det är sjuuuukt läskig! Jar har inte åkt den på några år, men i år ska det bli! :)

.

Av Frida Sandström - 16 juni 2012 00:16

 

Av Frida Sandström - 15 juni 2012 23:52

 

Yes. Jag önskar att jag hade tagit med mig systemkameran... Det är så himla vackert där! Jag fotade och filmade lite med min mobil. Vi träffade nämligen på en and eller vad det nu var. Den hade lagt ägg där... Vi vinglade på stenarna och tänkte gå tillbaka till cyklarna, och helt plötsligt framför mig flaxar det till en and som flyger iväg! Gud vad rädd jag blev... Sen såg vi boet med ägg. Hörs imorgon!   

Av Frida Sandström - 15 juni 2012 23:11

       

Jag brukar aldrig redigera bilder, men tänkte testa för en gång skull. ;) Visst, det blir mycket bättre effekt, men ja, jag vet inte... Ska jag fortsätta redigera bilder, eller vill ni se de naturliga? :) Vilken bild gillar ni mest förresten? Själv tror jag den högst upp. Jag tycker att ljuset vart fint och så gillar jag texten. Inte för att jag är någon expert på redigering, hehe, men säg gärna vad ni tycker! :-)

Av Frida Sandström - 15 juni 2012 16:48

Idag har jag varit med Felicia och Natalie.

Vi har inte gjort så jättemycket. Varit ute lite och så. ;) Jag och Felicia vill så gärna fara och bada på phb.. Alltså på äventyrsbadet. Vet inte om jag får det, vi pratade om det förut men jag vet inte riktigt vad svaret blev.

 

Kan du lösa gåtan? >:D

HINT: Mening från One Direction's låt "What Makes You Beautiful".


 

SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR.



Av Frida Sandström - 14 juni 2012 22:29

   

 

Nä, nu har jag klottrat färdigt. God natt!

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards