Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Allmänt test 2

Av Frida Sandström - 27 december 2011 13:18

Allmänt test 2


Vilken svordom använder du mest? När jag är arg så använder jag nog alla lika mkt, brukar inte svära annars
 Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Halv 7
 Var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper inte mat ;D
 Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och
 Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Vet faktiskt inte

 Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej
 Vad åt du till middag senast? Fläskfilé m gorgonzola sås & bakad potatis (Råkade först skriva fläckfil, haha!)
 Kan du vissla? Nej O.o
 Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, vem gjorde inte det? xD
 Äger du några popband t-shirts? Noope
 När flög du senast? i September nån gång - Till turkiet! :D
 Pratar du några andra språk? Najj, men kan ;D
 Har du gråtit nån gång? Ja?
 Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ta hål i öronen
 Vad har du med dig in på bion? Pringles och fanta Exotic! ♥
 Vad har du för väder? Lite blåsigt, himlen är rosa, gul & orange längst ner :)
 Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Eh, var? Jag har inte ens gått där än..
 När sov du senast på golvet? När jag var kanske 5 år

 Vilken är din favorit drink? Vet inteee
 Gillar du din boendesituation? Yes
 Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Inte så jätte många ;)
 Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, oftast inte
 Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Vet, det här testet är gjort för vuxna, men ibland ^^
 Hur gammal blir du nästa födelsedag? 12 

 Tror du på liv på andra planeter? På sätt och vis..
 Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt brukar inte kännas svårt
 Skulle du någonsin hoppa fallskärm? I don't think so :s
 Tycker du om att krama folk? Dom jag tycker om, ja
 Äger du en digitalkamera? Nej, systemkamera
 Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inga ;)
 Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja 
 Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Oftast ;/
 Är du mörkrädd? Nej, oftast inte
 Tre saker du alltid har med dig? Mobil är det enda jag alltid har med mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Sandström - 26 september 2012 19:05

Ser att jag fortfarande har besökare här, men ni glömmer väl inte av moofii.blogg.se? ;) har frågestund där också! Den som ställer mest frågor får en länk! :D puss Fridaa ...

Av Frida Sandström - 27 augusti 2012 18:23


Nämen nu gör vi såhär; Jag bloggar på Moofii. Säg tack och adjö till den här bloggen som jag nu haft i över ett år. :') Kommer sakna dej! :c Men nu är det dags för lite förändring. Så klicka HÄR, HÄR eller HÄR! :D   ...

Av Frida Sandström - 24 augusti 2012 19:24

HAHAHAHAHHA!   Yes, nu är jag och Carro påväg till pitholmsskolan. Vet inte varför men... CYa :D ...

Av Frida Sandström - 21 augusti 2012 14:43


Hej    Förlåt för att jag inte bloggar ofta.. Men nu har jag en fin bloggdesign :D Jag behöver bara hjälp med att sätta in den så kommer jag börja blogga på Moofii! :) Förövrigt så sitter jag och Natalie och äter Piggelin. Första och andra skold...

Av Frida Sandström - 20 augusti 2012 07:36


Har lite tid nu att sitta vid datorn. ;) Kl 8 kommer Natalie till mig, och då ska vi cykla till Emma, och då far vi sen. :)   Höhö. ...

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards