Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under december 2011

Av Frida Sandström - 3 december 2011 20:12

"Gud är ju fader Abraham, se som liten sängen är, vart jag mig i världen vänder, står min lycka i muffs händer. Lyckan kommer lyckan går, Luffen förblir vår moder vår. Ahmed" ♥


Det var en påhittad dikt av mig! Fast det utgår ju från... Ja, vad den nu heter? Men ni ser ju själva!    Haha inte seriös!


Men nu har jag iaf nyss kommit hem från filminspelningen! Som egentligen är en tv-serie pilot! ^^ Men iaf,, Lite mindre repliker den här gången. Jätte sen middag! (Tycker jag) Ca 7 åt jag på filminspelningen. Lite... Spaghetti och köttfärsås. Vi skulle äta det i en scen. ;) Men sen var jag ändå hungrug. Så när det var klart för idag, så for jag och pappa till Big boy. Jag åt ett Pommesmål. Jag tkr inte om hamburgare! Okej, vissa kanske blev chockade nu? Hehe, men jag har lite emot det mesta kött. Och en skådespelare fick lite typ näringsbrist. Men sen ordnade det sig. Men jag vet inte riktigt om jag hoppas att det blir en tv-serie.. Det blir så mkt jobb. Typ varje helg. Men jag vill som ändå att den ska visas på tv. Men det får ju inte jag nu bestämma. Men det är väl lika bra.   


Men här några bilder på alla djur jag har haft/har:

 

  (Sålda)

Marsvinen Barney och Chewie (Från vänster) ♥


 (Bortsprungen)

Min bortsprungda katt, Smulan. :( ♥


 (Har kvar)

Min hamster Java ♥


  (Har kvar)

Min katt Sigge ♥


  (Har kvar)

Min katt Smilla ♥


  (Döda)

En av mina vandrande pinnar. Antingen Flipp eller Flopp  ♥


Ja, det var mina djur det. Men åhh vad jag saknar alla, som jag inte har längre!

Marsvinen såldes eftersom vi ville ha 2 katter istället. Och marsvinen var ändå så rädda, och pappa trodde vi var allergisk mot deras hö. (Men så var det inte) Men jag älskar Sigge och Smilla också! Dom tröstar mig. ^^


Ta hand om dig! :)


// Fridah

Av Frida Sandström - 2 december 2011 16:37

Hey! Just nu så sitter jag här vid datorn och chattar med Emma på msn. Och vi har videosamtal. ;)


Ps. MWHAHAHAH EMMA JAG VET ATT DU HAR FILMAT MIG! X'D

Jaja, men på skolan har vi bestämt att vi ska få ha med lite fika eller något annat mumsigt varje Fredag! YaY!   Idag tog jag med mig en Ballerina kaka och ett mariekex + apelsinsaft.

Men imrgn så ska jag på filminspelningen igen!   Men det är ändå nervöst, som vanligt! Men jag skriver mer om det imorgon trorja.   


Men igår (Torsdag) så hade vi en vikarie på skolan, som heter Britta Janserius. Egentligen är hon pensionär nu. Hon har jobbat på våran skola förut i typ 30-40 år! Och hon har rest typ varsomhelst i världen! B.l.a till Visby på Gotland. Där finns ju ringmuren. JÄTTE gammal!  + en massa torn och portar. Och ett torn heter "Jungfrutornet". Och där blev typ en jungfru (eller vad det var) inmurad LEVANDE i tornet! För längesen!


För att hon typ hade förått Visby och kung Valdemar. Och om man går förbi där så kan man höra hennes fingrar skrapa mot stenarna. Alltså, hon är ju död, men det är ju hennes själ (ande) som lever kvar där, inmurad i tornet! Och om man går förbi där på natten vet man aldrig vad som händer!

Jag skulle vilja fara dit.. Och gå förbi på natten! Fast det kommer jag då INTE våga! Men iaf på dagen.


Ja, är det någon av er bloggläsare som har varit där? Kommentera och berätta om ni har upplevt nåt! :) Det skulle vara intressant! :) Men nu mst jag gå, ses! Ta hand om dig! ♥


// Fridah <'3

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards