Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under april 2012

Av Frida Sandström - 25 april 2012 19:59

Tjah! ;D

Jag ville bara tipsa om en jätte bra blogg.

 

www.oliiviaa.bloggplatsen.se :D

Av Frida Sandström - 25 april 2012 17:59

               

Klicka HÄR om du vill komma till smyckena!

- Frida

Av Frida Sandström - 24 april 2012 20:04

Tjuu!

Sitter och äter Calippo Shots. :) Yum! Den har smält, så det är en himla god saft kvar!   

Köpte den när jag for hem från Amanda. Vi har varit ute och gått. Vi gick till kyrkogården vid furunäset, och till folketshus och sådär.


Sen gick vi in till henne och satt vid datorn ett tag. Men inte så länga inlägg idag, men det får väl duga ^^ Jag håller på att göra en blogg åt Olivia. Hon har glömt lösenordet till sin förra blogg, och hon ville att jag skulle fixa en ny. Så det håller jag på med om ni undrar. ;)

 

- Frida

Av Frida Sandström - 24 april 2012 14:59

 

- Frida

Av Frida Sandström - 23 april 2012 18:18

     

Tack Emma!

- Frida

Av Frida Sandström - 23 april 2012 18:11

Heey!

Ska precis börja se en film som heter Gothika.

Den handlar om en tjej som hjälper de som är psykiskt sjuka, men en dag när hon går hem så ser hon typ en blodig ensam tjej på gatan, sen börjar det hända lite saker eller nåt sånt. ;) Klicka HÄR om du också vill se den!

 

- Frida

Av Frida Sandström - 22 april 2012 20:16

Kom nyss hem från Felicia. Några typer var visst hos oss... Jag gick direkt till mitt rum.  

Men det var inte det jag skulle säga, utan visa er några bilder :3

 

Söt? :)

 

Herregud vilken båt! :'o

   

Vill ha! :P


 

Have u ever feel like that? :<


Vart vill ni helst bo?

1.

 


2.

 

- Frida

Av Frida Sandström - 22 april 2012 14:03

Nu tänkte jag tipsa om en blogg som gör en så glad. Jag kollar hennes blogg varje dag! Det tycker jag ni också borde göra.


Jag har alltid haft dåligt självförtroende, och inte trott på mig själv och vad jag kan. Men så en dag, när jag kollade på en av mina kompisars bloggar, hittade jag denna underbara blogg - www.epicfaiil.se

Moa är en tjej som verkligen vågar bjuda på sig själv, och är allmänt rolig och skojig! Tänk att ha en vän som henne... Det som gör henne ännu mer unik är att hon älskar mjöl! Jag har faktiskt testat smaka sen jag upptäckte hennes blogg. Det är faktiskt gott. :3 Hon är också helt beroende av godis...


Man får verkligen ett leénde på läpparna när man klickar sig in på hennes blogg. massor med inspiration och allt! Hon har varit min förebild sen jag visste att hon fanns. Hon vet nog inte hur mycket hon faktiskt betyder för mig, även om jag inte känner henne. Det kan ingen förstå.


 

 

 


Ett hett tips från Moa:


Du hittar en massa galna videos! Klicka bara in på hennes blogg NU! :D

Tyvärr så kan jag inte ladda upp de här på bloggplatsen, men det går lika bra att se de på just www.epicfaiil.se!  


- Frida    

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards