Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under april 2012

Av Frida Sandström - 9 april 2012 19:17

    


                             


Hoppas att ni har haft en lika härlig påsk som jag!   

Av Frida Sandström - 9 april 2012 18:19

 

Det här är Gina Tricot's skyltdocka som ser ut som om hon har anorexia! Man ser ju hur revbenen sticker ut. Verkligen inte en bra förebild! Det är helt sjukt...


Förresten så är jag hemma nu :)

Av Frida Sandström - 7 april 2012 15:46

Undrar ni varför jag inte har bloggat? Jo, det är därför att jag är i stridbäck. Jag har haft annat att göra. ;) Men just nu sitter jag bara inne och har tråkigt. Emilia har farit hem.. :( Så nu kommer jag nog inte ha så mycket att göra. Jag kommer att vara här tills på måndag bara så ni vet. Jag kommer nog inte blogga, isåfall bara liite. :3


Igår var vi ute och kollade på ett stor brasa som farfar hade gjort. Vi tog lite kort och sådär. Korten laddar jag upp när jag kommer hem. ;) Men nu ska jag ta och göra nå vettigt, CYa!

Av Frida Sandström - 5 april 2012 23:19

 

Flörtiga Sigge ;)

   

Vassa huggtänder har mina 2 små sötnosar ;3

 

Snygg frisyr Natalie gjorde på mig (y) Det är 2 'knortar'.

 


Jag & Natalie hade kul igår!:

                   


- Frida

Av Frida Sandström - 5 april 2012 22:18

Nej!

Nu f-n ska jag blogga HÄR! Inte någon annan stans! Jag ska TA BORT min blogg på blogg.se! Jag blir så förbannad på mig själv! Jag.ska.blogga.här Okej? :] Jag sitter iaf och äter baconchips = MUMSIGASTE CHIPSEN EVER! medans jag gör (eller rättare sagt gjorde) en rolig grej på paint. ;) Checka?

 


Meheheheheh, om ni inte fattar, kommentera bara, jag förklarar ;-)

Av Frida Sandström - 5 april 2012 17:59

Bara så ni vet, så kommer jag fortsätta testblogga på www.ffhope.blogg.se. men det betyder inte att jag kommer sluta blogga här! Men bara så ni vet kommer jag blogga på den bloggen här framöver. Om jag inte trivs, så bloggar jag här igen. Men kom ihåg, jag kommer inte ta bort den här bloggen! Så kom igen och kika in på min andra blogg om ni vill fortsätta läsa om mitt liv! :-)

Av Frida Sandström - 5 april 2012 14:27

Länkbyte med några toppentjejer! :-)

 

Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards