Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under april 2012

Av Frida Sandström - 15 april 2012 20:33

Jag sitter och ser Silent Hill - en skräckfilm. Bra faktiskt ;)

 

Handling:

En liten tjej går i sömnen, och pratar om ett ställe som heter "Silent Hill". Sen får mamman nog och åker dit med sin adopterade flicka, men hon försvinner där. Silent Hill är en övergiven stad som stått tom efter en stor olycka. Men när man hör ett konstigt ljud börja igång så är det bäst att gömma sig väldigt fort, för då kommer mörkret, och med mörkret kommer det riktigt obehagliga varelser...


Rekommenderar! :'D

   

Här kan ni se filmen: SILENT HILL

Vet du inte var du ska klicka sen?

Där det står "Continue as Free User".

Då kommer filmen fram! ;)

- Frida



Av Frida Sandström - 15 april 2012 14:30

Nu är jag hemma! :)

Efter middagen blir det väl att vara med någon. Eller jag kanske inte orkar? Vi får se. ;) Men en sak suger... ATT DEN HIMLA SNÖN HAR KOMMIT TILLBAKA! Tur för den att den håller på att tina nu... Men jag hatar slask! Det ska ju bli vår! Inte vinter.... Men jag har iaf mycket godis kvar sen igår. Jag köpte godis för 87:- trorja. ^^


Imorgon är det skola. Nej! Påsklovet har varit så härligt. Och det är så synd att inte Michaela är kvar. :( Nu kommer det inte bli roligt längre! Jaja, nu ska jag hitta på nåt annat än att sitta här vid datorn och dega.

 

- Frida

Av Frida Sandström - 15 april 2012 12:24

- Frida

 
Av Frida Sandström - 14 april 2012 19:53

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men jag har varit med Amanda & Elin hela dagen. Fast jag gjorde ju iaf 7 inlägg igår. ^^ Efter middagen for jag till min mormor & morfar. Jag är där nu, och jag ska sova här. :) Vi ses imorgon!

- Frida 


Av Frida Sandström - 13 april 2012 20:33

Sitter och ser Let's Dance nu. Jag tycker att Molly var jätte bra! Men det tyckte visst inte juryn...

Pappa har laddat hem olika Custom stories till Amnesia. Det är som olika "historier" som man spelar. En heter Survival. Då kommer det jätte mycket monster och man måste gömma sig mycket. :) haha pappa vågar inte ens spela det. O.o Jag ska testa någon gång. :3 Men nu har Let's Dance börjat om! CYa!

- Frida

Av Frida Sandström - 13 april 2012 17:41

- Frida

Av Frida Sandström - 13 april 2012 13:30

 

- Frida

Av Frida Sandström - 13 april 2012 13:02

   


Tröja: Gina Tricot, 149 :- (Den nya tröjan)

Jeanstights: Kanske Lindex?, ? :-


Ha en bra dag! Det ska jag iaf. :)

 

- Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards