Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under april 2012

Av Frida Sandström - 22 april 2012 13:54

Heej.

En sak är tråkigt. Statistiken sjunker! Jag förstår inte..    Asså jag vet inte om jag ska fortsätta blogga. Det har som blivit tråkigare. - Inga kommentarer nu för tiden och lite statistik bara.

Jag sitter iaf och lyssnar på musik. Natalie sov hos mig från igår till idag. Det var ruuligt! :-D

- Frida

Av Frida Sandström - 21 april 2012 15:58

Nu är mitt dataförbud över! (Har iaf jag bestämt.) Igår var jag som sagt på disco i klubbgärdet. Det var jätte kul! Men det var väääldigt många där, och det blev väldigt svettigt. En frågade om jag ville dansa med honom, men jag ville inte det.. :p Bilder på hur jag såg ut kommer sen nån gång. Jag har lix inte shorts som alla andra.   Ser ju ut som om man är sommarklädd då!


Just nu är jag hos Emilia. Hon äter, så jag passar på att blogga. ^^ Vi testade göra en asläskig sak! Har ni hört talas om pendlar? Det är iaf så att den kan svara på ja - och nej frågor. DET FUNKADE! Haha. Vi knytte fast ett av Emilias hårstrån i en nyckelring. Det skulle egentligen vara en ring.


Man måste först ta reda på vad som är ja, och vad som är nej. Jag höll i hårstrået med nyckelringen längst ner och sa: "Visa mig ett ja". Den började sakta röra sig fram och tillbaka! :X Sen frågade jag "Visa mig ett nej." Då började den snurra runt i cirklar! Amagaaaaad.... ;o eheheh sen frågade vi en massa andra frågor. Det var seriöst asläskigt!

- Frida

Av Frida Sandström - 19 april 2012 16:46

Jag tror att ja ska på discot imorgon. Men jag vet inte. Jag, Emma, Mira & Daniella kanske ska fara dit. Discot är från 5-6, och Daniella är 4 år. HAHHHAHAHAHAH råkade skriva så först XD Men ja hon går i 4an. Haha. Men skriver kanske mer om det imorgon eller nåt. Men jag får typ dataförbud imorgon tror jag...

- Frida

Omg

Av Frida Sandström - 19 april 2012 16:42

Jag har typ dataförbud i några dagar nu O.o Så ja... Kanske ingen bloggning då?

 

- Frida

Av Frida Sandström - 18 april 2012 16:24

Ingen bloggning idag! Ledsen för det.... Jag har sett att jag har fått mindre statistik på de senaste dagarna. Jag undrar varför? :( Skriver jag om mer tråkiga saker än jag brukar? Men nu ska jag iaf snart äta en macka med oregano på. MÖMS! 8D Ses!
- Frida

Av Frida Sandström - 17 april 2012 20:24

Förut var jag jätte intresserad av Stardoll. jag tänkte dela med mig av min suit och hur jag ser ut i Stardoll...

   

Gillar inte det nu dock... Nån som vill ha över min stardoll? Fast nä... Tänker alltid ha kvar henne som minne. :')♥

Jag gjorde allt i rummen när jag var typ 7-8 år eller nåt...?

 Vilken look är snyggast? (Alla är jag)


1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

- Frida

Av Frida Sandström - 17 april 2012 19:03

     

- Frida 

Av Frida Sandström - 16 april 2012 16:33

Hej! Skoldagen idag har faktiskt varit rätt skön. Förutom matten då... Sista timmen höll jag och Emma på att klargöra våran forskning om Island. Rätt kul faktiskt! :) Typ 8 veckor kvar till examen? :O Herregud... Sommarlov sen pithooolm. :D Men jag kommer sakna munksund lite.. :c Men jag hälsar säkert på där någon dag.


Efter skolan gick jag, Emma & Amanda hem till mig. Vi spelade Amnesia. Lite olika Custom Stories. Det var ganska läskigt... Jag tog en bild, men den sparade inte. Det vart bara svart!   

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards