Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under april 2012

Av Frida Sandström - 12 april 2012 11:51

Hej.  

Jag är hos min farmor & farfar nu. Jag har ätit lunch här. :) Och nu sitter jag vid datorn och ser på Amnesia videos på Youtube. Haha, jag är som beroende av det nu. :3 Man får som lite panik av att se på det också...

- Frida

Av Frida Sandström - 11 april 2012 23:12

Jag vill såååå gärna göra det här....


1. Krossa okokt ägg i pannan
2. göra en äcklig drink och sen dricka den tills du känner att du nästan spyr.
3. Göra "THE CINNAMON CHALLENGE" (äta en hel sked kanel)
4. Rulla sig i snön som ett psyko.
5. Ha vattenkrig i snön med varmt vatten.
6. Ta en ostbåge, rita ett ansikte på den och prata med den som om det vore din enda vän.
7. smeta in dig i fil eller mjölk.
8. Äta en hundgodis och svälja sen säga mums.
9. Leka starwars som en krigare.
10. hitta på en helt random låt om vadsomhelst?
11. sminka dig som en fjortis och lek mongo.
12. rita en gubbe på din mage sen leker du med den.
13. Låtsas som att din kompis behöver hjälp och att du är doktorn och ska undersöka.
14. Skrik MANGE BJUUUDER i en affär då du ska köpa godis.
15. filma nästan allt ni gjort!
 
Godnatt!
- Frida
Av Frida Sandström - 11 april 2012 22:53

Visste ni att Coca Cola kanske kommer försvinna? Det har visat sig att det finns 3 ämnen som kan orsaka cancer! Antingen så måste de sluta tillverka cola eller ta bort de 3 ingridienserna. Om de tar bort ingridienserna så finns det ju en risk att det inte blir lika gott. Cola som är så gott.. :( Kanske ska sluta dricka det? Asså det låter ju hemskt... Att man kan få cancer! Finns väl annat att dricka....? Men det här är faktiskt allvarligt.

 

- Frida

Av Frida Sandström - 11 april 2012 21:50

Det blev att fara på stan med Felicia idag. :) Jag köpte bara en tröja på Gina, men vi var på jätte många affärer och provade kläder också. Ni får en bild på tröjan nån gång! Men efter det for vi till Felicia ett litet tag. Hennes småsyrror hade vattkoppor, och jag har inte haft det.. Jag tror att jag kommer få det om nån vecka. Uäääää, men det är bättre att få det gjort när man är ung. ;) Efter middgen kom Felicia till mig, och vi spelade in en slags video.    Och nu har jag redigerat klart den! Kanske lägger upp den på bloggen? Vi får se... Men nu ska jag iaf göra mig klar för sängen, CYa!


- Frida

Av Frida Sandström - 11 april 2012 21:31


- Frida 

Av Frida Sandström - 11 april 2012 11:53

Ni kanske har sett att kategorierna är lite konstiga? Det är ju massa mer av det, men det är bara för att jag började med kategorierna typ i förrgår eller nåt. Och jag orkar ju självklart inte ändra om 260 inlägg...

 


- Frida

Av Frida Sandström - 11 april 2012 11:38

Chaa!

Efter lunch vill jag fara med någon till stan. Jag behöver kolla efter skor bl.a Ring om ni vill följa! :D Hoppas ni ser det här inlägget innan lunch, annars har jag nog ringt någon. :)


Nu på "morgonen" har jag sett på när pappa har spelat Amnesia, HAHHAHAHAHAH det var jätte läskigt.. Det kom ett monster bakom ett hörn som började jaga pappa! Han sprang och sprang och sen kom han till en återvändsgränd så han vände sig om och monstret var precis bakom honom och det var asläskigt så jag pausade. ^^

 


- Frida


Av Frida Sandström - 10 april 2012 11:02

Jag åt frukost för ett tag sedan.  - Gröt! :)

Nu pratar jag med Felicia på msn.

 


Det ser ut som om jag har jätte kort hår!   

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards