Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Frida Sandström - 1 mars 2012 20:44

Hey! -^^-

Var med Amanda för ett tag sedan. Men nu när jag har kommit hem från henne, så har jag ätit en semla! Jag åt ingen på fettisdagen, så då är det väl på tiden att göra det nu? Ja, fast ungefär för 1 timme sen åt jag semlan. Men jag gillar inte mandelmassa! Men egentligen tänkte jag inviga min nya sån här:

  Jag tror att jag ska ha den ett tag nu;)

Men den vart lite suddig efter att jag gjorde ett skärmklipp för annars blev den ganska stor. Men här är den utan ett skärmklipp, bara sparad som vanligt:

 

Kanske inte så stor skillnad... Vilken ska jag ta? Men jag tror jag tar den första högst upp. Så då säger jag:

  :p

Av Frida Sandström - 1 mars 2012 16:29

Chaa!  

Visste inte att det var 1mars idag... Men nu vet jag det! -^^- På fredag blire att fara på Emmas disco och middag. Tacos där också! Haha, hon härmar Felicia.    Nä, men tacos är ju gott! ;) På lördag kanske jag ska fara till Stridbäck, före lunch. Hoppas! Jag drömde en jätte hemsk dröm inatt... Så här lyder den; Jag, Emma och någon fler for till Stridbäck. Vi hade sett så mycket fram emot att tolka bakom skotern och dricka varmchoklad utomhus, åka skoter, och sånt där mysigt. Men sen, när vi kom dit, så var det bara några få snöfläckar, men det mesta var upptinat. Jag vart så himla ledsen och det var så hemsk!


När jag vaknade imorse så kom jag och tänka på drömmen. Jag blev så himla glad när jag förstod att det inte var som i drömmen! Det brukar t.o.m vara lite mer snö i Stridbäck än här i Piteå. Fast lika varmt och skönt. Vi brukar alltid vara där på vår-vintern och sommaren. Aldrig i mitten av vintern när det är som kallast. Men nu kanske jag ska sluta skriva om Stridbäck? Joo, men jag har ätit för ett tag sedan.. - Fiskpinnar med mos. Och snart kanske jag ska vara med Hojna! Men vi får seeee, så CYa later alligator!


xoxo / Frida


Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards