Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Frida Sandström - 5 mars 2012 19:42

Hej!

Förlåt... Jag tänkte skriva ett blogginlägg kring kl 4 om att Carro skulle komma. Men sen kom hon, och då blev det som inte att publicera det. Så det bara stog kvar där. Men det var jättekul, för vi gick ut. Och sen så tog vi sparken och sparkade på vägen. Då kom vi till en nedförbacke, och det var väldigt isigt. Haha, jag kunde inte bromsa! (Det var jag som körde sparken, och Carro satt på.) Carro skrek rakt ut men jag bara skrattade! Det gick jätte snabbt! Vi slirade lite. HAHAHAHAHAHAH!!!   Sen hoppade vi faktiskt studsmatta också... Haha, på min studsmatta som har stått framme hela vintern. Sen hörde vi hur någon lät bakom mina grannars hus. Det var som ett barn som småsjöng på något. Hahha, vi småskrattade. Men sen började jag frysa, så då gick vi in och skrev vikarsagor. Sen plingade Nattiz på, då kom hon in och var med oss. Sen for Carro hem, och då var jag bara med Natalie.


Vi kollade på Youtube klipp och spelade keyboard, m.m Så det har varit en rolig dag! Morgonen började inte så värst bra.. Jag var uttråkad och var ganska trött. Men åhhh jag vill att Carro ska bo här i Piteå! Nu bor hon ju i Umeå. Även fast hon kanske vill bo i Umeå (Vet inte) så måste hon ändå bor här enligt lagen! (Enligt min lag alltså.) Tänk om det var så...

  (Ps. Undra varför jag aldrig säger Caroline?)

Av Frida Sandström - 5 mars 2012 12:22

DAGENS VILL HA: Tuggummi
DAGENS KLÄDSEL: T-shirt, tights
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Turn me on - Nicki Minaj
DAGENS PLANER: Vara ute och göra nåt
DAGENS SAKNAD: Carro c:
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS MISSLYCKANDE: -
DAGENS DROG: -!
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS CITAT: "Var dig själv, alla andra är redan tagna."
DAGENS ROLIGASTE: www.marreprodukt.blogg.se   

   

Av Frida Sandström - 5 mars 2012 11:59

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? -
2. har du sett din bästa vän gråta? ja :c
3. har du gråtit över en kille/tjej? vad menas? :o
4. har du fått någon komplimang idag? nä
5. bor din mamma och pappa tillsammans? ja
6. är du polare med grannarna? nope
7. gillar du någon just nu? Såklart?!

8. senaste piercingen? Öronen
9. vart åkte du sist du reste? till Turkiet 'YYY'
10. gay? o-o
11. har du däckat/spytt för du druckit? Nej xD
12. vad har du för telefon? ZTE Blade
13. har du täckt någons hus med toa-papper? noo
14. suger det här? Jamen jåee
15. har du varit på stranden? Ja o-o
16. vem är din bästa vän? Har många :)

17. vem träffar du mest av dina kompisar? Ingen aning ;o
18. har du bra syn? Tror det ^^
21. har du varit på ett party? ja
22. vilket är ditt favoritdjur? katt:)
23. vilken är din favoritfärg? Blå/rosa
24. har du varit utomlands? Ja:D
25. har du sett din bästa vän naken? O.O
26. vilket är det bästa bröllop du varit på? Har bara varit på ett, så Jennifer's föräldrars 
27. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? klart
28. var är dina syskon just nu? Har inga...
29. hur är din dröm tjej/kille? Har ingen
30. vilken tid gick du upp imorse? Kring halv 10
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? Ork it kolla
32. vad står det i ditt nyaste sms? Ork it kolla
33. vad har du för kläder på dig just nu? T-shirt, tights
34. vad har du för färg på ditt hår? blont
35. vad gjorde du igår? Var med Felicia
36. vad är det första du gör på morgonen? Kliver upp ur sängen :3
37. vad ska du göra efter det här? Kolla på min första blogg där jag låtsades heta Linn!
38. tänker du på någon viss person just nu? Näpp käpp!
39.vad är klockan just nu? 12:08
40. katter eller hundar? Katter
41. har du varit kär i en lärare? höhö nej ^^
42. vad längar du mest efter till sommaren? Allt!
43. vad önskar du dig i julklapp? Jag har allt jag behöver♥
44. sommar eller vinter? Sommar!?♥
45. bästa låten? just nu : Turn me on - Nicki Minaj
46. bada eller sola? Bada :D
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? -
48. sminkar du dig? Ja, bara mascara
49. vill du dö? Nä.
50. är detta sista frågan? Finally!
 
Av Frida Sandström - 5 mars 2012 11:15

Skrattet: mahahahahhahahahahhaha... MAHAHAHAHAHHAHAHaaaaaaaaaaaa eheheheheh eheheheheheheheh hn hn hwaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ehu ehu ehahahahahahhahahahhahahahhaha eh huA A A A A A A A AAAA A A A A A AA A A  A A A  ehu hhue hue hue hue hue ehn n n hahahahahahahah eah eah EH HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA eee eh eh eh hehe he ehn ehn hahehahehaheeeeehhhhhehehehhehehe!

 

Av Frida Sandström - 5 mars 2012 09:34

Hej! :)

Ni kanske har sett att jag har gjort en header? Ganska simpel, men jaja, bättre än ingen, tror jag? Jag har precis gjort mig klar. Jag är hemma själv och har som inget spec att göra. Och jag funderar på att börja med en sån där blogglista igen... men isf är det inte säkert att jag kommer göra varje dag. ;) Men nån gång sådär. Bloggar mer senare idag!

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards