Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Frida Sandström - 4 mars 2012 18:10

1. ditt fullständiga namn? - Frida Sandström (Mellan namnen är hemliga!)
2. korrekt ålder? - 11 år
3. längd? - 150 cm
4. vikt? - 39-40 kg
5. smeknamn? - Friday, Sploosh
6. vart bor du? - Piteå
7. vad gör du på fritiden? - Är med kompisar oftast
8. beskriv ditt utseende: Mitt hår är blont, men ska nog tona om det, blåa ögon, och ser allmänt konstig ut!
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? Vet nt
10. vad är du mest nöjd med? - vet inte?:o
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Vet inte -.-
12. vad vill du jobba som äldre? - Marinbiolog eller veterinär
13. hårfärg? - Blond
14. ögonfärg? - Blåa
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - no idea.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Nej?
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Nja... Går inte att göra så mkt åt :/
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - vet inte ;D
19. någon vana? - Inte nu längre tror jag, eller inte vet jag?
20. lyckotal? - 8
22. hur många nära vänner har du? - Det vet jag inte
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Men klaart! ;'D (nä.)
24. vet många personer vem du är? - Vad menas med många? :o
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Tror jag väl, typ ingen annan som heter Frida
26. när var du senast med någon kompis? - För ca 1 timme sedan
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nope :)
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Hojna!
29. vem sov senast hos dig? - öh... Natalie?

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Ja
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - helst lika många år som jag ;)
32. är du kär? - Nja.. nä
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Ja ^^
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Ja :)
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? -
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - kanske inte mycket, är man kär så är man!
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Jo
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Nja...
39. i din klass? Njeaovv jag vet inte o-o

 

Av Frida Sandström - 4 mars 2012 17:10

Asså nej. Jag tänker blogga här! Den här bloggen känner jag mig hemma på! Jag kommer ta bort mina andra bloggar som jag har försökt vänja mig vid! Så då vet ni det. ;) Nu har jag äntligen lyckats få tag i bilden på Java. 

 

Fotograf: Jag

Redigering: Jag


Och när jag ändå har börjat, så kan ni få lite fler bilder;

     

Att katterna är söta på sista bilden? Kan de vara så mycket sötare? Syster&bror♥


De 4 bilderna bjuder jag på idag. Men idag så har jag varit med Felicia. Vi satt först inne och ritade nanting. Sen gick vi ut och höll på att skratta åt några videos vi gjorde. -^^- Sen gick vi in och såg lite på en film, men sen tröttnade vi, och gick ut igen. Då hade vi med oss en låtsas cig som ser väldigt verklig ut. Då låtsades vi röka när folk gick förbi. Haha ;PpPpPp

 

Av Frida Sandström - 4 mars 2012 12:07

Besök min nya blogg!

Klicka HÄR  eller HÄR  eller HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR eller HÄR för att komma till bloggen! Eller så kan jag ju göra på ett lättare sätt, att skriva www.ffhope.blogg.se

 



Av Frida Sandström - 4 mars 2012 11:41

  Hej!

Ni kanske undrar varför jag bloggade här? Jo, för att det hade blivit något jätte konstigt! Jag hade råkat skapa 2 olika bloggar på blogg.se. Och sen hade jag använt samma mejladress och lösenord. Men samma mejladress går ju inte! Så jag förstår inte riktigt... Så jag loggades in på de olika bloggarna hela tiden. Så, ja... Jag ska skapa ännu en ny blogg med en annan mejladress. Så antingen fortsätter jag att blogga där, eller här. ;) Jag har haft den här bloggen rätt länge nu, och har som tröttnat på den, fast ändå inte. Jag känner bara för att blogga på blogg.se. Men då är det ju som om jag har tröttnat, fast ändå inte. Jag vet inte......

 


Av Frida Sandström - 4 mars 2012 09:05

Godmorgon!

Jag kan inte sova mer, så jag tog datorn till sängen och ja, tänkte att jag skulle blogga. :) Fast det var typ nästan en timme sedan jag tog datorn. Jag började inte blogga direkt. Men jag tänkte visa er en bild på Sigge:

 

Fotograf: Jag

Redigering: Jag


På andra datorn finns det en jätte söt bild på Java som jag också har fotat och redigerat. Jag ska lägga upp den så fort jag får tillgång till den andra datorn! ;) Sen ska jag bara hitta en bra bild på Smilla och redigera den! Men hon är så svår att fota, t.o.m när hon sover! Jag vet inte varför men... annars rör hon sig hela tiden. Även när hon sitter still så rör hon på huvudet åt alla håll. :s Men någon bra bild ska det väl ändå finnas?

    

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards