Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 18:12

Hej!  

Har nyss ätit tacos från gårdagen (Som inte "Stephi" gjort). Och jag har ingen nalle ens... Bara en höönd<333

Men idag har jag inte gjort så mycket, förutom att jag har varit med Natalie. :-) Vi har varit ute lite, och gjort frisyrer på varandra. Tihi, den Nattiz gjorde på mig var sööt!♥ Till den frisyren så hade jag mina älskade glasögon. :3 Men ikv blir det nog inte att göra så mycket heller, för det är ju skola imorgon..

 

 

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 18:07

 

Släng gärna in en kommentar med erat namn som Japanskt! :-D

   Eller kanske Lushikiteka?

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 17:42

Nejmen heeejj! Stephii häär!

Snart blire att äta tacos från igår :)Frida har typ damp på sin nalle så vitt jag vet o.o

Hon orkar typ inte bloggahh. Blir sur på henne!   hennes blogg är ju som så himla najjs åså bloggar hon tp aldrig nuförtiden!  Eller jo men hon kommer ju blogga mer senare. Hon har ju som inte nå mke lust nu, men det får ni stå ut med! :-)

 

xoxo / FRIDA!

hörni hörni det är ju jag :c

Bähäääää ni trodde det var Stephi. :'CCC

(Vem det nu är?)

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 16:22

Namn – Frida
Piercingar – öronen 
Tatueringar – inga
Längd – 1.50
Skostorlek – ca 36
Hårfärg – blond
Är du kär i någon – kanske.. :s
Önskar du att du bodde någon annanstans – Nej!

Tänker du på självmord – Absolut inte.
Tycker andra att du är attraktiv - Jag vet inte ;)
Dricker du – Fanta, cola osv..

Använder du droger – Nej?

Vilket shampoo använder du –Shampoo
Vilken parfym använder du – Oftast ingen, men annars olika
Vad är du rädd för – Spindlar!
Gillar du att tvätta – Nej ^^

-
Din första:
Operation:
-

Första piercingen: Öronen
Första priset: Minns nt
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Katt♥

Första semestern: Cypern :D

Första konserten: -

-

Just nu: 
Äter du:
-

Dricker du: -
Ska du: Skriva klart det häär
Lyssnar du på: musik 
Väntar du på: -

Tittar du på: Datorn
Har du på dig: T-shirt, tights

-
Din framtid:
Barn: Ja

Giftemål: Nja..
Karriär: -

-

Har du någonsin: 
Kysst en främling:
Nej O.O
Tappat bort glasögon/linser: Nope
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Ja
Ljugit för någon: Måste jag väl ha gjort nån gång
Varit i slagsmål: Nej

-

Tror du på:
Gud:
Nej.
Mirakel: Ja
Aliens: Nejj
Magi: Noope
Himlen: Naj..
Tomten: Nopee

Änglar: Nej

-
Senaste:
Film du hyrde:
minns int
Film du köpte: minns ejj ^^
Låten du lyssnade på: Where Them Girls At

Låten du hade på hjärnan: -
Personen du ringde: -
Program du tittade på: -
Person som du tänkte på: -
Favorit:

Låt: Många!
Sak att göra: Fixa håret på Natalie
Bil: Peugeot (stvn)

Antal Gånger ditt hjärta brustit: -

Hjärtan brustit på grund av dej: -

Antal ärr du har på kroppen: -

-

Senaste:

Tidning du läste: KP

Personen du fick mail från: Vet ej

Personen du fick brev av: -

Personen du fick sms av: ?

Saken du köpte: Vet inteeee

-

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Jag är med Natalie

Var det kul: Ja, det är kul!

Hur tidigt stiger du upp: På vardagarna stiger jag upp 6:30, annars typ 10 eller nåt x)

Gillar du att slåss: Antagligen inte

Vad ska du göra ikväll: Vet inte ;)

Är du seriös: Jaa

Var har du ont: I foten...

Använder du hårspray: Nej nästan aldrig

Kan du stå på händer: nä :c

Håkan Hellström eller The Ark: ?

Salt eller socker: Både och ;-)

Är du glad nu: Ja, som vanligt :)

Var du glad igår: Jao

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Näjj

Stockholm är: nånting

Kan du sjunga: Klart jag kan, som alla andra!

Mer värt än guld: Familj, släkt, vänner! :D♥

Ett land jag helst vill besöka: ?

Påsar: Kan vara andvändbara, ja.

Ska bli skoj: IDK ;DD Undra om ni vet vad det betyder? :33

Ska inte bli skoj: Vet inte.

Sparar till: Cykeel:p Fast jag får inte köpa en ny i år ^^

 

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 12:28

                                      Heej!


Min pappa har hittat ett program som gör att man kan filma vad man gör på sin dataskärm! Då kan jag filma när jag spelar Amnesia! :D Och så kanske det kan användas till lite mer saker också. Men jag minns tyvärr inte vad det heter... Men snart ska jag äta våfflor. Det är ju våffeldagen idag!    Men finns några maträtter som är godare än våfflor, te.x:


Marinerad kyckling med nudlar

   


Palt  

 


Pastasallad  

 


Billys Pan Pizza  

 



Och kanske lite till. Men våfflor är ändå toppen. ;)


Men jag kan säga att nudlar med biffsmak är min favorit mat just nu, tror jag. Men jag hittade ingen bra bild på det.

 

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 12:08

*En tjej kollar på en annans tjejs kort*

- Så himla söt duär!♥♥♥

- Men dudå?!?!?♥♥♥

- Du är sötare!♥♥♥

- Nej du!♥

- Duuu!♥

- Men neej duuu!!♥♥

Jag: - *suck* Inse att ni båda är fula!

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards