Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Frida Sandström - 7 mars 2012 20:31

Hej... Som sagt så skulle ju cd-skivorna komma idag. Men nej! Inte idag heller! Jag blir så besviken... Undra om jag nånsin kommer att få de? Jag som hade sett så mycket framemot att komma hem från Café Humlan och sätta igång DVDna. Men nu ska jag berätta lite om hur det var på Caféet! :)


När vi kom dit satte jag och Natalie igång att jobba direkt. Vi diskade saker, ställde tillbaka saker som var diskade på sin plats, sopade och lite mer. Sen fick vi gratis "tårtbitar". Natalie tog en kladdkaksbit och jag tog en nougatkaka. Det var havreflarn, nougat och mandel i den. Den var god! :D Sen fick vi baka chokladbollar. Det var kul! :3 Efter det så åt vi middag - Billys Pan Pizza. Då svamlade vi på ganska mkt. :s Det började med att Natalie rapade. Då började vi skratta! ^^ Helt plötsligt rapade jag en jätte stor rap, och det var förstås ännu roligare! X'D Vi kallade det en gudrap. HAHAHHAH!!! Men det var jättekul och gott.


Sen gick vi på toa. Först jag. Inga problem med det. Men sen när Natalie gick in på toan, stängde dörren, låste, och sen så ramlar tvålen och lampan ner. Hon skyndade sig att låsa upp dörren och hon blev jätte rädd. O_o Skulle jag också ha blivit. hehe, så hon gick på en annan toa. Sen gick vi upp i ett ganska mörkt rum uppför en trappa. Där är det som en liten loppis. Då hörde vi svag musik från ett rum. Natalie ropade "Hallå?" Men inget svar... Vi skyndade oss att springa ner. Natalie sa det till sin mamma. Men då så hon att det bara var chefen (eller vem det nu var) som brukar sätta på musik där uppe. ^^ Men det där med toalleten var verkligen läskigt!Jag tycker att vi var duktiga! Vi jobbade från ca 2 till 8...

 

Av Frida Sandström - 7 mars 2012 11:13

Tjuuh! Typ halv 2, så kommer Natalie och hämtar mig. För då ska vi till hennes mammas jobb. Hon jobbar på Café Humlan. :-) Vi kommer vara där till kl 8. Läänge! O_o Natalie säger att man får gratis kakor, eller liknande. -^^- Men på inläggen nedan, kanske ni ser att det är bilder på 2 st outfits? De jag hade på Daniellas pyjamasparty & Felicias tjejkväll. Då kanske ni undrar varför de kom idag. Jo, för att jag har inte kunnat he in bilderna i datorn från min systemkamera. Men nu är alla bilder i datorn. (y) Och de där örhängena och tröjorna köpte jag för några veckor sedan. ;)

 

 

Av Frida Sandström - 7 mars 2012 11:04

Outfiten till Felicias tjejkväll:

   


Outfiten till Daniellas pyjamasparty:

 


Det gick inte att förminska bilderna. o_o Vet inte varför. De markerades bara som blått...

   

Av Frida Sandström - 7 mars 2012 10:57

       

   

Av Frida Sandström - 7 mars 2012 10:38

                                                        

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards