Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Test..

Av Frida Sandström - 25 mars 2012 16:22

Namn – Frida
Piercingar – öronen 
Tatueringar – inga
Längd – 1.50
Skostorlek – ca 36
Hårfärg – blond
Är du kär i någon – kanske.. :s
Önskar du att du bodde någon annanstans – Nej!

Tänker du på självmord – Absolut inte.
Tycker andra att du är attraktiv - Jag vet inte ;)
Dricker du – Fanta, cola osv..

Använder du droger – Nej?

Vilket shampoo använder du –Shampoo
Vilken parfym använder du – Oftast ingen, men annars olika
Vad är du rädd för – Spindlar!
Gillar du att tvätta – Nej ^^

-
Din första:
Operation:
-

Första piercingen: Öronen
Första priset: Minns nt
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Katt♥

Första semestern: Cypern :D

Första konserten: -

-

Just nu: 
Äter du:
-

Dricker du: -
Ska du: Skriva klart det häär
Lyssnar du på: musik 
Väntar du på: -

Tittar du på: Datorn
Har du på dig: T-shirt, tights

-
Din framtid:
Barn: Ja

Giftemål: Nja..
Karriär: -

-

Har du någonsin: 
Kysst en främling:
Nej O.O
Tappat bort glasögon/linser: Nope
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Ja
Ljugit för någon: Måste jag väl ha gjort nån gång
Varit i slagsmål: Nej

-

Tror du på:
Gud:
Nej.
Mirakel: Ja
Aliens: Nejj
Magi: Noope
Himlen: Naj..
Tomten: Nopee

Änglar: Nej

-
Senaste:
Film du hyrde:
minns int
Film du köpte: minns ejj ^^
Låten du lyssnade på: Where Them Girls At

Låten du hade på hjärnan: -
Personen du ringde: -
Program du tittade på: -
Person som du tänkte på: -
Favorit:

Låt: Många!
Sak att göra: Fixa håret på Natalie
Bil: Peugeot (stvn)

Antal Gånger ditt hjärta brustit: -

Hjärtan brustit på grund av dej: -

Antal ärr du har på kroppen: -

-

Senaste:

Tidning du läste: KP

Personen du fick mail från: Vet ej

Personen du fick brev av: -

Personen du fick sms av: ?

Saken du köpte: Vet inteeee

-

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Jag är med Natalie

Var det kul: Ja, det är kul!

Hur tidigt stiger du upp: På vardagarna stiger jag upp 6:30, annars typ 10 eller nåt x)

Gillar du att slåss: Antagligen inte

Vad ska du göra ikväll: Vet inte ;)

Är du seriös: Jaa

Var har du ont: I foten...

Använder du hårspray: Nej nästan aldrig

Kan du stå på händer: nä :c

Håkan Hellström eller The Ark: ?

Salt eller socker: Både och ;-)

Är du glad nu: Ja, som vanligt :)

Var du glad igår: Jao

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Näjj

Stockholm är: nånting

Kan du sjunga: Klart jag kan, som alla andra!

Mer värt än guld: Familj, släkt, vänner! :D♥

Ett land jag helst vill besöka: ?

Påsar: Kan vara andvändbara, ja.

Ska bli skoj: IDK ;DD Undra om ni vet vad det betyder? :33

Ska inte bli skoj: Vet inte.

Sparar till: Cykeel:p Fast jag får inte köpa en ny i år ^^

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Sandström - 26 september 2012 19:05

Ser att jag fortfarande har besökare här, men ni glömmer väl inte av moofii.blogg.se? ;) har frågestund där också! Den som ställer mest frågor får en länk! :D puss Fridaa ...

Av Frida Sandström - 27 augusti 2012 18:23


Nämen nu gör vi såhär; Jag bloggar på Moofii. Säg tack och adjö till den här bloggen som jag nu haft i över ett år. :') Kommer sakna dej! :c Men nu är det dags för lite förändring. Så klicka HÄR, HÄR eller HÄR! :D   ...

Av Frida Sandström - 24 augusti 2012 19:24

HAHAHAHAHHA!   Yes, nu är jag och Carro påväg till pitholmsskolan. Vet inte varför men... CYa :D ...

Av Frida Sandström - 21 augusti 2012 14:43


Hej    Förlåt för att jag inte bloggar ofta.. Men nu har jag en fin bloggdesign :D Jag behöver bara hjälp med att sätta in den så kommer jag börja blogga på Moofii! :) Förövrigt så sitter jag och Natalie och äter Piggelin. Första och andra skold...

Av Frida Sandström - 20 augusti 2012 07:36


Har lite tid nu att sitta vid datorn. ;) Kl 8 kommer Natalie till mig, och då ska vi cykla till Emma, och då far vi sen. :)   Höhö. ...

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards