Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Frida Sandström - 3 januari 2012 19:22

Tjauw!

Filmen e klar nu! Alltså som jag, Natalie & Emilia gjorde idag ;) Jag har precis redigerat klart (och hett in den på youtube. Länken till filmen på Youtube ->  http://youtu.be/xpVk_6Yd4uo Kommetara gärna Vad ni tyckte! :) Om ni inte har någon användare på youtube, kommentera gärna det här inlägget! :D Och jag bestämde mig för att den skulle heta Mormor på besök.


Kram

// Frida

Av Frida Sandström - 3 januari 2012 16:50

Tjeeeeena! :'D

Idag har jag varit med Emilia och Natalie. Vi har spelat in film. Haha! Den handlar om en mormor och ett barnbarn. Verkligen en KOMEDI! Jag kanske kan lägga ut den på bloggen sen. Men WÄÄÄHH ni kommer nog spy eftersom att jag är så ful! Men jag vill ändå gärna att ni ska se den! ;D Och så har jag och Natalie gjort en film som heter Fest hos Mange. den är väldigt kort. Men här är en länk till den på Youtube! -> http://youtu.be/dWmpAmrc4YA <-

Mwhihih! :3 Jag försöker vara konstig också, bara så ni vet! x'D Men okej, jag höll iaf på att skratta ihjäl mig när vi gjorde filmen idag! Med mormor och barnbarnet. Men när vi filmade skrattade jag typ inte. eheheheh, bloopers e ju kuul! (y) Jag var hemma själv idag på morgonen. Men sen knackade Natalie på mitt fönster och så var jag med henne, och sen kom mamma hem på lunch, och så åt jag billys Pan Pizza, och mamma åt Felix köttfärspaj. Seeen gick jag & Natalie ut och bajjade lite... Och sen ringde Emilia, så då kom hon. Då gick vi in och spelade in filmeeen! Jag tror att Man kan aldrig vila med en mormor i huset skulle passa bra till filmtitel! Eller vad tkr ni? Hm, nja... men snälla, kommentera förslag på vad ni tycker att den ska heta! Mormorn är lite jobbig och säger bl.a att barnbarnet Joline (Som är jag) ska komma och torka henne i arsle, och så går hon bara in i huset och tvättar Rufus (ett stor gosedjur som är en hund) Och ja... Vad tycker ni passar till det? Förslag..... ;) Men nu ska jag gå och äta, ta hand om dig!


 


Kram

// Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards