Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Frida Sandström - 18 januari 2012 16:33

Tjouh!

Jag sitter här med Neea, och ni ska få en intrervju med henne. ;D + bilder!


Intervju med Neea:

 

Namn: Neea

Ålder: 10 år

Ögonfärg: Grön-brun

Favorit djur: Häst

Favorit färg: Turkos

Syskon: En bror

Favorit mat: Grillkorv med pommes

Favorit smiley: :D

Smörigaste saken i ditt rum: En papegoja

Intressen: Rida, kompisar

Favorit snacks: Rollo Godis

Favorit smycke: Blom örhängen

Rekommenderad länk: fridahhh.bloggplatsen.se Frida: " YAAAYYYY! :D"


Hehe, det var nog alla frågor!


Bilder:


  

Läskig vaaahhh???!!! Neeas kommentar: HIHIHI!


Laughing Weird Girls.. Haha vi tävlade om vem som kunde se gladast ut...


Och en sak till... Jag och min klass kom ju med i Vi i femman, (om jag nu har sagt det förut) och vi ska tävla imorgon på radio! Och vi var med i tidningen idag :D Yay... PT alltså. Har ni sett mig? :D :D :D :D Hehohehohehohehohehoheho, nervöst! Hoppas att ni lyssnar på Radio P4 kl 10 över 5! (I tidningen skrev de fel) ^^ Håll nu tummarna! :) Men även om det inte är jag som sitter där framme, så mst jag ändå träna lite. För jag vill gärna vara Expert! Jag tkr att jag är bäst på Djur & Natur. Men det är Noomis specialämne, och hon sitter ändå där hela tiden. Men jag får väl se..   

 

CYa

// Frida

 



 


Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards