Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Frida Sandström - 7 januari 2012 12:22

I detta inlägg vill jag bara säga TACK till alla som har besökt och läst min blogg! Nu i Januari så har jag haft 42 besökare hittils. TACK TACK TACK! ♥♥♥ Ni förstår inte hur glad jag blir! Glöm inte att kommentera om du vill att jag ska kika in på eran söta blogg! :D


Kram

// Frida

Av Frida Sandström - 7 januari 2012 11:13

Tjooh!

Nej, jag hann inte blogga efter att jag hade varit hos farmor & farfar. Men vi var där ganska länge. Och sp var jag så trött när vi kom hem. Så jag orkade inte.


Men nu blir jag GGGAAAALLLLEEEEENNN! För mina katter håller jämt på att klösa och dra ut bomull ur min lilla fåtölj i mitt rum! Den är helt sönder.. Och allt är deras fel! Nu har jag hett några kuddar och kläder för. Men NEJ! Nog ska dom dra bort det då! Dom är lite väldigt galna ibland! Men idag ska Carro komma till Piteå! Ja, om jag inte har sagt det så har hon flyttat till Umeå. :( Men idag kommer hon! Hon ska komma till mig kanske halv 3. För det tar ju ganska länge att köra från Umeå till Piteå.


Men snart så ska jag äta lite fiskgratäng. Jag tror inte att jag har ätit det förut. Så jag får väl se om det är gott eller inte. Men igår hos farmor så åt vi en god efterrätt! Den bestod av Turkisk yoghurt, grädde och vit choklad! Konstistensen var ingefär som vanlig glass. Det smakade speciellt och gott! Och på hade farmor hett passionsfrukt och maränger. Mums! <3


  


Kram

// Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards