Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Frida Sandström - 23 januari 2012 15:36

   

............Hääy!............


Nu har jag suttit ett tag vid datorn och försökt att skriva ett Kapitel på min bok som jag har börjat med. När Kapitel 1 är klart, så kommer jag att lägga upp det här på bloggen. Men Mozart & Nyckelknippan har jag helt slutat med. Haha, den vart ju som inte bra! X')


Men jag känner att boken som jag håller på med kommer att bli bättre. Men jag kollade nyss på ett väldigt störande videoklipp. Länk till det -> http://youtu.be/UY_gf1dQgfY <- Jag skulle egentligen vilja sätta in en video här på bloggen. Men jag vet inte hur man gör här på bloggplatsen. Jag har aldrig testat så. ^^ Men där är iaf länken. Så SJUKT störande! Haha roligt att titta på för att det är så himla fånigt!


Och så ska jag bara säga att igår så var jag med Carro. (: Det är ju inte ofta eftersom att hon bor ju i Umeå nu. :( Men på skolan idag så har jag och min filmgrupp fortsatt att redigera våran film. Det gjorde vi på lunchrasten och på en hel lektion medans dom andra fick läsa i sina böcker. Men snart ska jag äta lite pyttipanna. [Blää]


 

 Siggeponken min! <3

 

CYa

// Frida


Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards