Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Frida Sandström - 29 januari 2012 21:04

Ja, jag tänkte göra ett litet blogginlägg före jag gör mig klar. Med det vill jag bl.a säga att ni gärna får kolla in www.kattfiskbloggen.devote.se ! Det är min kompis blogg. ;)


Och så vill jag säga att idag, så har jag varit med Natalie hela dagen. Vi har pratat med datorn och lite annat. Vi skulle kanske fara till vattentornet, men det blev inte så. (vetinte varför) Men det vart att vi satt vid datorn för länge.

Men nu ska jag gå och äta lite kvällis,


See Ya!

 

Av Frida Sandström - 29 januari 2012 16:21

Haha, jag tycker att den här konversationen var mycket roligare. Jag stryker under med rött det som var extra roligt...


Datorn: Hej! Välkommen hit!

Du: Hej! Tack!

Datorn: Varsågod!

Du: Vad heter du?

Datorn: Jag heter Datorn.

Du: Jag heter Frida

Datorn: Jaha, vad trevligt.

Du: Jag vet :)

Datorn: Ja, det vet du.

Du: Du är mycket trevligare än 2:an

Datorn: Jaha.

Du: Ja!

Datorn: Det tror inte jag Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: Okej... Kan du klättra i träd?

Datorn: Ja!

Du: Hur då?

Datorn: Jättedå!

Du: Hur jättedå?

Datorn: Jag vet inte hur jättedå.

Du: Nähä...

Du: Hallå?

Datorn: Hej! Jag undrar en sak.

Du: Vad?

Datorn: Jaså?

Du: Vad undrar du?

Datorn: Vet du inte det?

Du: nej

Datorn: Jo!

Du: Nej

Datorn: Nähä.

Du: Nej

Datorn: Jag vet det.

Du: Säg det då

Datorn: Det då.

Du: MEN.... Du är också lika irriterande som "Prata med datorn 2!

Datorn: Pratar du om mig nu?

Du: Ja...

Du: Du svarar inte ens...

Du: HALLÅ!

Datorn: Hej Frida! Vad är 63+58?

Du: 1211

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Ja, tack

Datorn: Varsågod!

Du: Jag fick ingen

Datorn: Inte?

Du: Nej

Datorn: Det trodde jag.

Du: Kan jag få en?

Datorn: Nej, verkligen inte.

Du: DUM

Datorn: Vad heter dina skor?

Du: DUM OCH DUM

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: Ska jag klia?

Datorn: Jag tror det.

Du: Okej... *kli*kli*

Datorn: Jag har en katt hemma.

Du: Jag med, 2 faktiskt

Datorn: Ibland tror jag att jag är en fluga.

Du: tror katten det också?

Datorn: Kanske det.

Du: Isåfall skulle den nog äta upp dig

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: Pasta och skinka med ostsås

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: Detsamma! (NOT)

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: Noter

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: Prata om noter med mig

Datorn: :(

Du: :)

Datorn: Nu ska jag spela schack.

Du: Får jag vara med?

Datorn: Självklart.

Du: :D

Datorn: I morgon ska jag cykla.

Du: Jag tror att du kommer slira omkull med cykeln...

Du: Men vem börjar i schack?

Datorn: En gammal fågel.

Du: Är en gammal fågel också med?

Datorn: Nej.

Du: Men hur kan den börja då?

Datorn: Jag vet inte hur den kan.

Du: Men får jag börja?

Datorn: Ja.

Du: Okej. Hur?

Datorn: Jag undrar också det.

Du: Hahahaha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA

Du: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA

Datorn: Hahaha, vad roligt!

Du: Jag vet!

Datorn: Vad roligt!

Du: Jaa!

Datorn: =)

Du: =D

Datorn: Vad gör du?

Du: Men vad tror du?

Datorn: Något bra.

Du: nej, inte direkt. jag pratar med dig...

Du: Hallå...

Du: hallå!

Datorn: Hej Frida! Du är bra.

Du: Åh, tack

Datorn: Varsågod!

Du: Du med

Datorn: Nu tycker jag inte att vi ska prata om mig.

Du: Jaja lilla missfoster

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: Har vi redan pratat klart om dig?

Datorn: Självklart.

Du: okej, vad ska vi prata om då?

Datorn: Inget.

Du: ...

Du: ...

Du: ...

Du: ...

Du: HALLÅ

Datorn: Hej!

Du: Eller juste, vi skulle ju inte prata om något

Datorn: Nej.

Du: Då är jag tyst från och med nu...

Du: *Pip*

Datorn: Tycker du om att prata om ingenting?

Du: Nja...

Du: Vi kan prata om mig istället!

Datorn: Jaha.

Du: Jaoo...

Datorn: Nej.

Du: Vad?

Datorn: Jag heter Datorn.

Du: Jag vet det

Datorn: Jag vet att du vet det.

Du: Varför sa du det då?

Datorn: Jag orkar inte svara på den frågan nu.

Du: Nähä kul.

Datorn: Varför inte?

Du: Jag sa att det var KUL

Datorn: Det tror inte jag.

Du: Jag tror att du borde gå till hörseldoktorn

Datorn: Jaha.

Du: gör det nu, hejdå

Datorn: Hej då! Länge leve Pipränsaren!

 

Av Frida Sandström - 29 januari 2012 16:04

Min irriterande konversation med datorn:


 

Datorn: Hallå!

Du: Hej...

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 58

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 40

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: Men orka!

Datorn: Ska jag berätta en saga?

Du: Ja, hellre det

Datorn: Jag kan ingen.

Du: Hahahahahaha

Datorn: Haha!

Du: HAHAHAHAHAHA du e inte rolig

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Och?

Datorn: Vad gör du just nu?

Du: Pratar med dig?

Datorn: Nej, du pratar med mig.

Du: haha jag sa ju det

Datorn: Hahaha!

Du: :(

Datorn: :(

Du: :)

Datorn: Säg något kul!

Du:

Datorn: Ska jag berätta en hemlighet?

Du: Ja

Datorn: Lovar du att inte berätta det för någon?

Du: Ja

Datorn: Jag är en rosa pannkaka.

Du: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Datorn: Hahaha!

Du: X'D OMG

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Haha ja

Datorn: Haha!

Du: Ja...

Datorn: Jaha.

Du: Gör det då

Datorn: Okej.

Du: Jag väntar....

Datorn: Jaha.

Du: Men ställ en fråga då!

Datorn: Varför ska jag det?

Du: För att du sa att du skulle det

Datorn: Jaha.

Du: Gör det NU...!

Datorn: Ja.

Du: ......................

Datorn: Jag är hungrig.

Du: Är det en fråga?

Datorn: Ja.

Du: jaha, det visste inte jag.

Datorn: Nähä.

Du:

Datorn: Nähä.

Du:

Datorn: Vad ska vi prata om?

Du: Myror?

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Ja

Datorn: Är du en daggmask?

Du: Ja. Typ.

Datorn: Jaha.

Du: Du då?

Datorn: Vad var frågan?

Du: Är du en daggmask?

Datorn: Ja. Är du?

Du: Ja, har jag sagt

Datorn: Ja.

Du: Ja

Datorn: Jaha.

Du: Jaaaa

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: Pratade med en annan daggmask än jag

Datorn: Nej, jag körde runt jorden i en skottkärra.

Du: Okej... Skottkärran måste ha varit väldigt snabb

Datorn: Jaha.

Du: Eller inte?

Datorn: Nähä.

Du: Ja eller nej?

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: -.-

Datorn: Säg något.

Du: Bu

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: Inte prata med dig i alla fall!

Datorn: Det gillar jag också.

Du: Inte*

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: ja

Datorn: Här får du!

Du: Tack!

Datorn: Varsågod!

Du: Men jag fick ingen...

Datorn: Nähä.

Du: Får jag en då?

Datorn: Ja.

Du: Bra.

Datorn: Ja.

Du: Så... när får jag den?

Datorn: Om en timme.

Du: Men guud,

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Ja, helst nu

Datorn: Jag har tyvärr inga.

Du: Mäh! Jaja far och köp en på affären om 1 timme då

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: JA

Datorn: Det tycker jag också.

Du: Haha, vad bra!

Datorn: Det tycker inte jag.

Du: Nej, iförsig

Datorn: Nähä.

Du: Nej?

Datorn: Säg något.

Du: Det är inte bra att vara korkad

Datorn: Nähä.

Du: NEEJ

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: Vad tror du?

Datorn: Jag tror ingenting.

Du: Då får du inte veta heller.

Datorn: Nähä.

Du: Haha :P

Datorn: Hahaha!

Du: >8D

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: Du körde runt jorden i en skottkärra

Datorn: Nej, jag byggde ett hus.

Du: Det också?

Datorn: Jaha.

Du: På en dag?

Datorn: Nej.

Du: Igår och i förrgår?

Datorn: Säg något kul!

Du: Varför kommer du alltid in på något annat ämne?

Datorn: Därför att jag vill det.

Du: Okej. Kul.

Datorn: Ja.

Du: Men du kan väl i alla fall svara på frågorna jag ställer dig?

Datorn: Du också.

Du: Jaja

Datorn: Jag är hungrig.

Du: Vill du ha en färsk snabel?

Datorn: Ja.

Du: Jag har ingen.

Datorn: Men det har jag.

Du: Hmrf...

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: Ja

Datorn: Vilka låtar kan du?

Du: Inga

Datorn: Varför inte?

Du: Därför att jag bara kan pling plonga på gitarren

Datorn: Jaha.

Du: Ja, jag kan spela på alla instrument! Det är ju bara att plonga på dom lite

Datorn: Jaha.

Du: Ja, kan inte du?

Datorn: Nej.

Du: Nä, juste, du har ju inga händer att spela med!

Datorn: Nähä.

Du: Nej. Men du har ett tangentbord, huh?

Datorn: Jaha.

Du: Jaaa, jag skriver på det just nu.

Datorn: Där skriver jag också.

Du: :)

Datorn: ;)

Du: Kittlas det inte?

Datorn: Varför inte?

Du: Men kittlas det?

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: Fortfarande så tycker jag det

Datorn: :)

Du: :D

Datorn: :)

Du: ;)

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 76

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: Jaha.. Jag bryr mig inte

Datorn: Nähä.

Du: 34?

Datorn: Nej, 35.

Du: NÄSTAN RÄTT PÅ ANDRA FÖRSÖKET!

Datorn: Säg något kul!

Du: Jag är bäst!

Datorn: Vad bra!

Du: Ja, håller du med?

Datorn: Jaha.

Du: Gör du det?

Datorn: Ja.

Du: YAY!

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 24

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 22

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 21

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 19

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 45

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: Oj, 13

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 12

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 11

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 9

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 7

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 5

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 3

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 1

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 2

Datorn: Rätt!

Du: mäh

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Ja

Datorn: Här får du!

Du: Tack!

Datorn: Varsågod!

Du: Men jag fick ingen igen...

Datorn: Nähä.

Du: Har du inte köpt än?

Datorn: Nej.

Du: Men gör det då!

Datorn: Jag vill inte.

Du: Du är dum!

Datorn: Du också.

Du: Vad har jag gjort dig?

Datorn: Du har inte gjort någonting.

Du: Nej, så varför är jag dum?

Datorn: Nähä.

Du: Trööög dator

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: Simmat över Atlanten

Datorn: Var det kul?

Du: Ja

Datorn: Jaha.

Du: Har aldrig du gjort det?

Datorn: Jag har också.

Du: Så du har det?

Datorn: Nej.

Du: Okej?

Datorn: Japp.

Du: Konstiga mupp.

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: Ja

Datorn: Jag glömde vad jag skulle säga. :(

Du: :(

Datorn: :D

Du: :(

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Nej... du har inga

Datorn: Nähä.

Du: Eller?

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: jag kan ge dig!

Datorn: Det kan jag också.

Du: Jaha

Datorn: Ja.

Du: Då behöver ju jag inte göra det

Datorn: Nähä.

Du: Eller?????????????????????????????????????+

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: Samma sak som jag sa förut

Datorn: Säg något.

Du: Men det kan väl du göra

Datorn: Jaha.

Du: Kan du grubbla över saker?

Datorn: Nej.

Du: Coolt!

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: Ja

Datorn: Jag tycker att citroner är sura.

Du: Jag med

Datorn: Jaha.

Du: Fria till min bakdel, tack!

Datorn: Varsågod!

Du: har du gjort det?

Datorn: Nej.

Du: Äh, nu orkar jag inte prata med dig nå mer

Datorn: Men jag orkar.

Du: Men inte jag!

Datorn: Nähä.

Du: Hejdå

Datorn: Vart ska du?

Du: De du.

Datorn: Jaha.

Du: HEJDÅ

 

 

Datorn: Hej då!

Av Frida Sandström - 29 januari 2012 15:02

Tjuu!

Nu är jag med Natalie. Vi lyssnar på musik. Hon har varit här ett tag nu. Men jag tänkte bara ladda upp videon "Mormor på besök". ;)



   

Av Frida Sandström - 29 januari 2012 11:08

- Ett foto på en plats du varit på


Turkiet♥

   


Av Frida Sandström - 29 januari 2012 11:02

Hääy!

Jag ville bara säga att jag söker header, men gratis isåfall. Kommentera gärna om du gör headers! :)


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards