Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Frida Sandström - 19 januari 2012 20:21

Såhär såg jag och min klass ut i Radiohuset! :D


 

Av Frida Sandström - 19 januari 2012 19:22

JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8'D


Vi kom vidare i Vi i femman! Lyssnade ni på radio? Jag var expert i Lokalt. Men svåra frågor i det. Hur skulle man kunna veta det? YEEEESSSSS Munksundsskolan äger! Eller, våran klass. ;) Men Ormbergsskolan (våra motståndare) fick ett fuskpoäng! Dom svarade på en fråga "själ". och vi svarade "Gud". Och gud var rätt. Men sen sa programledaren att dom svarade gud! Om dom hade vunnit med den poängen då HIMLAR! Men vi fick många poäng mer, som tur var! :) På bussen hem var det nästan party! Ni skulle ha varit med! (Dom som inte var med alltså) :D


Så nu har vi gått vidare 2 ggr. Och det var jätte roligt att se runt i radiohuset. Om ni inte lyssnade på radion, så kan ni lyssna på www.sverigesradio.se ;) Sök dig fram till Vi i femman. Och så hittar ni nog. :) Annars kan jag kanske lägga ut den. Om jag kan  


CYa

// Frida ♥ 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards