Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Frida Sandström - 28 januari 2012 13:19

 


 

 

Av Frida Sandström - 28 januari 2012 12:49

Tjuu!

Idag är det lördag     Jag älskar lördagar♥ Men förlåt om jag nästan bara gör blogglist inlägg varje dag. Men jag ska försöka att göra vanliga också. Men om 26 dagar (trorja) så kommer det troligtvis fler vanliga inlägg.


Men jag hoppas verkligen att nån kan sova hos mig idag, eller att jag sover hos någon. Amanda skulle kanske sova hos mig igår, men det vart inte så. Men jag måste bara berätta om en asläskig sak! Igår var jag med Elin och Amanda. Och vi var vid återvinningen. Plötsligt kom det en bil förbi, den saktade in när det såg oss... En klev ut och stirrade på oss medan han sa "Hehehe" med en läskig röst! Vi sprang iväg så fort vi kunde!


Det var en annan som körde. Han körde iväg med den bilen, och han som klev ut tog en annan bil bredvid och han tänkte typ köra efter oss! Vi sprang över vägen, och jag tror inte att han såg vart vi for. Jag vet inte om han tänkte göra något med oss. Men ni kan säkert förstå att det var as läskigt! Nu vågar jag inte gå dit nå mer...


 


 

Av Frida Sandström - 28 januari 2012 12:10

- En dålig vana du har


Min dåligaste vana är helt klart att jag biter på naglarna. Jag vill inte göra det, men ibland gör jag det utan att jag vet det. Ibland så måste jag bara. Men det har blivit bättre och bättre.


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards