Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Frida Sandström - 8 januari 2012 11:18

Tjooh!

Nu har jag som nyss borstat tänderna. Jag åt frukost för ett tag sen. Fast det är ju snart lunch, hehe.

Jamen igår så var jag med Carro! :D Och vi spelade Crash på Wii, dansade och var ute. Men nu har hon åkt tillbaka till Umeå igen. :( Men jag tänkte skriva min 5-i-topplista på filmer! :)


1. Försvunnen [JÄTTE x100.000 000 000 spännande!]

 


2.The Ring [Rysare, och storyn är bra!]

 


3. Edge of darkness [Spännande mördarfilm]

 


4. Horton [Animerad, rolig, och spännande film]

 


5. Scream 4 [Rysare, lite äcklig (eftersom att det ibland sprutar blod och inälvor överallt)] 

 


Det var dom det ;D Men jag vill bara säga att... FILMEN FÖRSVUNNEN ÄR AS BRA! DEN.MÅSTE.NI.BARA.SE

Jääääätte bra! Ja, ni kanske fattar att jag tkr det nu...? Och jag kan nästan lova att alla som ser den kommer tycka att den är bra!Man blir helt galen av att kolla på filmen! Man sitter där i soffan och vet inte vad som ska hända härnäst. Helt klart den bästa filmen! (y)


Kram

// Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards