Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Frida Sandström - 31 januari 2012 20:32

-Någon/något som har stor inverkan på dig


Det måste nog vara andar!

 

Av Frida Sandström - 31 januari 2012 19:58

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Vi vann igen i Vi i femman!   Nu är vi i final!!! Lyssnade ni på radio frågar jag igen? xD Annars -> www.sverigesradio.se/viifemman Norrbottens län, lyssna på semifinal 1. ;) TUR att inte jag pratade i radio på morgon... Lite bilder;


Vi är laddade... Var är jag? o_o' Ja, däär! Nu seru? ^^


 

Våra motståndare - Högalid skolan i Kiruna.


Jakob och Noomi :D


 

Men... VI VANN! :'D


Om dom hade svarat rätt, och vi fel, på sista frågan så skulle dom ha vunnit! Men det var tvärtom! :D

På bussen hem åt jag en bagette, som förra gången, och så drack jag Mer (festis) med apelsinsmak. Och så åt jag en banan, ist för middag. Typ halv 8 var vi hemma.


 

Men varför tog nån kort på bl.a mina skor? î


Aja, och så vill jag bara säga att jag fick mitt första GIRL:IT paket idag när jag kom hem! (Om ni inte vet vad det är, så är det en tjejtidning.) I nästa paket så får man bl.a en plattång (: Men jag ska börja göra mig klar nu, så vi SEES! ;)


 




Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards