Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Sandström - 17 mars 2012 15:49


Färger! Allt blir så mycket roligare med färger.

 


Folk som tror att de är så himla bäst. Lite som den här tjejen..

 


 

 

Av Frida Sandström - 17 mars 2012 15:40

     

 

Av Frida Sandström - 17 mars 2012 11:45

Jag tänkte visa en bild på min blogg (som jag inte bloggar på) på blogg.se:

 


Jag kanske ska börja blogga där om jag hittar någon som kan göra en fin header. Hör gärna av dig! :D Som det står i texten är jag väldigt trött på reklamen här på bloggplatsen...

 

Av Frida Sandström - 17 mars 2012 10:59

Godmorgon!

Lördag, Wihoo! Hoppas det blir en bra lördag. :) Men igår var jag hos tandläkaren. Jag skulle kolla om jag behövde tandställning. Men de sa inget om det, bara kollade. Men dock sa de att en tand som är påväg upp längst in sitter på alldeles fel plats.. Jag skulle bli tillbaka kallad någon gång till typ tandläkaren i stan eller vad de sa. Jag hatar tandläkaren! ._. Tänk om de måste operera in i tandköttet och fixa till den på något sätt!   

Bilden kommer från Denna Blogg!


Euuww...

      





Av Frida Sandström - 16 mars 2012 18:22

 

Är detta möjligt?


 

Vilket håll snurrar katten? Kan du få den att snurra andra hållet genom att

koncentrera dig och tänka så? ;) Psst... Testa att blunda och tänka så. (Lättare)


 

Vilket håll snurrar bollarna?


 

Ung eller gammal dam?


 

Konstigt?


 

Kolla på krysset i mitten och dra huvudet fram och tillbaka.


 

Av Frida Sandström - 16 mars 2012 17:52

Chaa! 8')

idag var det några från Tanzania(stvn?) på skolan. Dom hette Willingtone & Dickson, och dom skulle vara med oss på musiken. Vi fick göra deras nationalsång, lära oss ord på deras språk, och ställa frågor. Jag kom ihåg 1 ord från deras språk. Det är 'Chakuna'. Men jag minns inte vad det betydde. ^^ Dom gillade ris, en av de har en flickvän, de har en mobil och kamera. Lyxigt för att bo i Afrika. :) På lunchen så satt bl.a jag och Amanda i samma bord som dom.


Dom frågade först Amanda om hon hade facebook. (Fast på Engelska) Hon sa "ja". Då gav han Amanda sin mobil och sa: "Write your name". Hon skrev 'Amanda Larsson', och sen klickade hon på 'Done'. Då sökte hon länge efter sig själv på facebook, men hittade inte. Det finns ju tydligen måååånga som heter just Amanda Larsson. o_o Sen frågade de mig, och jag sa också "ja". Då fick jag göra samma sak, men jag hittade inte mig heller, jag kollade igenom alla men, nix, no Fridaa.. 


För ett tag sedan var jag hos Felicia. Helt plötsligt fick magknip!   Jag låtsades som inte om det, fast jag höll på magen. Sen kom min pappa och hämtade mig, och jag sa det och jag började gråta för det gjorde så @£$€¤%&@£€$ ont! När jag kom hem la jag mig på sängen. Men nu har det gått över som tur är. Men det gör fortfarande liite ont, men inte värst. :) Men nu ska jag äta en Billys Pizza, CYa!

 


Av Frida Sandström - 15 mars 2012 17:16

                                                  
                Hej!


Idag på skolan fick vi ett papper med de som skulle gå i vår klass i 6an. Natalie ska gå med mig! Jaa! Och några till. ;) Jag känner att det kommer bli en bra klass. Och det är ju så bra att min nuvarande klass inte behöver splittras! :') I slutet av dagen så var alla väldigt trötta. Då var det bara vi femmor kvar. Vi skulle jobba med människokroppen. Det vart roligare än jag trodde... Först var det en jobbig text som handlade om drömmar och varför vi drömmer. Sen skulle man rita sin värsta mardröm. Sen kom vi in på varandras drömmar. Alla berättade olika drömmar, och det var jättekul! Vi skrattade en del..


Jag berättade om att jag brukar gå i sömnen. Då brukar jag gå till min mammas & pappas sovrum, stå i dörröppningen, och bara klia mig över hela kroppen. Sen frågar de "Vad är det?" Och jag bara fortsätter klia mig.   Då följer nån av de mig till mitt rum, sen går jag och lägger mig. Haha, jag bara får tanken att gå upp! x) Och ibland brukar jag gå på toa. Mamma hör när jag spolar och sånt. Så då säger hon det till mig på morgonen. Men det kan ju vara jätte farligt ibland att gå i sömnen. ._. Man kan ju gå upp mitt i natten, gå ut genom dörren och t.ex bli påkörd. Eller man kanske går nedför ett stup...

 

Av Frida Sandström - 13 mars 2012 19:24

     

 

      

Vilken är snyggast?

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards