Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Sandström - 24 mars 2012 18:31

Tjuu!

Idag har jag varit med Amanda & Elin. Jag och Amanda gifte oss!   På riiiiktigt juh! ;) Elin vär präst. Men jag ska nog ringa till någon snart.. Jag har köpt lite godis som jag och kanske nån annan ska mumsa på. ^^ Men förlåt om ni tycker att jag skriver korta inlägg nuförtiden. Jag vet inte om ni tycker att det är bra/dåligt? Om det är långa imlägg kanske det blir för jobbigt att läsa, jag vet inte.. Men jag kör på som vanligt. Jag försöker att inte göra för korta inlägg. Jag försöker göra både långa och korta. Men det beror ju såklart hur mycket jag har att skriva. På min omrösting har jag sett att de flesta vill ha mer bilder på bloggen, ska försöka fixa det! Men nu ska jag nog ringa till någon. CYa!

 

Av Frida Sandström - 23 mars 2012 20:54

Idag har jag varit med Amanda. Vi tog bl.a lite bilder som ni ska få kika på. :) Undra om man ser hur jag klippte mig?

     

Inte konstigt om det inte syns. Webbkameror suger ju som säkert alla vet..   

Men det är uppklippt här och där, och lite flikat (eller vad man ska säga).

Men jag vart hursomhelst nöjd! :D

    

Av Frida Sandström - 23 mars 2012 15:39

Tjallå!

Idag har jag klippt mig. :) Lägger upp några bilder, men det blir endast webcam bilder... men det kommer bilder med systemkameran sedan. Fast just nu hittar jag inte bilderna som jag tog, så jag lägger upp några bilder senare, kanske imorgon... CYa!


 


Av Frida Sandström - 22 mars 2012 19:50

 Tillbaka!

Jag kommer kanske inte blogga varje dag som vanligt, men bloggar nog mest då jag har något vettigt att skriva. Önskar att min blogg var finare.. Men vet inte vad jag ska göra åt den! Men hursomhelst så skrev Amanda såhär på facebook:

"Om 3 gillar dricker jag, Frida och Natalie 6 glas vatten direkt efter varann! (FILMBEVIS!)" 

Det gick såklart snabbt, så vi satte igång. Lägger upp videon på bloggen för att vara lite snäll..

Jag ska börja ladda upp den nu, så håll ett öga på bloggen! Videon kommer snart! :)

 

Av Frida Sandström - 20 mars 2012 19:58

Tyvärr, men så blir det.. Jag har känt att bloggen blivit för mycket. Men jag kommer såklart inte lägga ner bloggen. Men kanske ett litet tag. Kan bli 1 vecka, vem vet?

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards