Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Sandström - 13 mars 2012 19:00

         

Psst... Den näst sista har Natalie fotat!

 

Av Frida Sandström - 13 mars 2012 18:50

   

 

Snyggt Amanda, snyggt. [Säger dsm om mejj]

Av Frida Sandström - 13 mars 2012 17:30

Ibland känns det som en press att blogga. Jag vill egentligen göra något annat, men jag känner att jag måste blogga. Jag gillar att blogga men ibland blir det lite för mycket. Jag vill bara att ni ska veta att ni inte behöver bli fundersamma om jag inte bloggar på 1-2 dagar. Men oftast bloggar jag ju flera inlägg varje dag. Men några dagar känner jag faktiskt inte för att blogga... Men hoppas ändå att ni läser min blogg. :) Har bara varit i skolan idag typ. Fast efter skolan var jag med Neea och Emilia. Vi var hos Nee och planerade lite film. ;) Annars har jag inte gjort så mycket idag. CYa!

 

Av Frida Sandström - 12 mars 2012 20:45

Hej!

Jag har hittat en jätte bra app! Den heter 'PicSpeed Wallpapers'. Det är supersnygga bakgrunder av alla sorter! Jag rekommenderar den appen till 1000. Dessutom är det gratis, och det är ju bra. ;) Fast den skulle nog vara värd ca 15 kr?                                                   
              ~iLikeIt~  

Jag bedömer inte i onödan. :')

 

Av Frida Sandström - 12 mars 2012 15:47

... Sigges öga har blivit mycket bättre! Det är fortfarande lite suddigt, men det ser bättre ut. Vi ger honom ögondroppar och snart blir det nog bra. :)

 

Av Frida Sandström - 12 mars 2012 15:32

Tjaah! :')

Första skoldagen efter lovet idag. Känns lite trist...   Men dagen har varit okej, vi slutade halv3. Gick hem med Emma idag efter skolan. Vi gick hem till mig. Men vi hann inte göra sä mkt mer än att äta riskakor + glass. Sen satte vi oss vid datorn och skulle kolla på en blogg. Men helt plötsligt var klockan halv 4, och hon skulle börja gå hem. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl att tråka vid datorn eller se på tv. brukar typ aldrig se på tv. €_€ OMGGG tänker ni nu va? ;p Nejmen har aldrig tiiid att göra det. Men vi sees!

 

Duktigt av mig som råkade ta kort precis när Smilla gäspade! :'D

 

Av Frida Sandström - 11 mars 2012 17:29

Hej! Förlååt för att det inte har blivit någon bloggning! Men jag har faktiskt varit i Stridbäck hela helgen. Det har varit jätte roligt! Vi for dit på Fredagen någon gång efter middagen. Det tog typ 1 timme att köra dit. När vi var framme hann vi inte göra så mycket. Mina kusiner var också där. Emilia & lilla Märta. :'D På Lördagen så for vi och hämtade några saker i ett förråd. Det var bobbar, en skoter och en skoterpulka. Jag och Emilia körde skoter tillbaka till stugan. Sen tolkade vi bakom en skoter och körde skoter. (y) Jag och Emilia for med våra pappor upp till nattberget med skoter. Det är jätte stort! O_o Fast vi körde inte högst upp då. Sen for vi tillbaka. Fast jag kom på att vi hann göra det på fredagen. -^^-


Vi var ute nästan hela tiden. Sen på kvällen så såg vi melodifestivalen. Loreen vann... YES! Vi kommer vinna hela Eurovision Song Contest! Vem tyckte ni skulle vinna? Några fler som jag tyckte var bra, var Dead by April, David Lindgren, Danny Saucedo och säkert någon mer. ;) Den absolut dåligaste var Torsten Flinck! 'Jag reser mig igen, jag reser mig igen, jag reser mig igen, jag reser mig igen, jag reser mig igen, jag reser mig igen x 100! ' Dåålig! -.- Och idag så har vi också kört skoter och farit ganska långt till ett porlande vatten med en grillplats där vi grillade korv. Mums! Men nu är jag hemma. Skönt, men ändå tråkigt. :C Men jag kanske hinner vara med Amanda. Så nu måste jag skynda mig att duscha!

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards