Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida Sandström - 6 mars 2012 21:45

Jag tänkte bara säga en sak. Att imorgon kommer det komma ett "Vill ha" inlägg. Det är jätte mkt kläder/accesoarer m.m Kika in! Jag har suttit hela kvällen och sparat bilder. ;)

 

Av Frida Sandström - 6 mars 2012 20:16

För ett tag sedan fick jag veta en grej. Att några speciella cd-skivor troligen kommer imorgon. Då kanske ni undrar vad det är för cd-skivor? Jo, ni vet filmen jag har varit med i? Jag (och alla andra som varit med) skulle egentligen få en cd-skiva med filmen på någon gång vid jul. Men sen vart det massor med förseningar och allt! Och så har det sagts att den ska komma ett speciellt datum, men nej. Inte det...


Men nu har det som lovats att den ska komma imorgon. Jag hoppas verkligen det! + att vi skulle få trailern på TV-serie avsnittet som bonus, för att alla har fått vänta så länge. Hoppas hoppas hoppas!!! Men iaf så har jag inget mer att skriva nu. Om ni är sugna på att läsa mina gamla inlägg på min första blogg, klicka HÄR! Hahahahhaha jag låtsades att jag hette Linn. o-o Då hatade jag mitt namn mer än jag gör nu iaf..

 

Av Frida Sandström - 6 mars 2012 16:11

Vad är klockan nu? - 16:57

Vad har varit det bästa med idag? - Att vara med Felicia på Haraholmen!

Vad har du på dig just nu? - Långärmad tröja, mjukisbyxor

Vad har du för frisyr just nu? - Svans

Hur många skolfoton finns på dig? - 6 st

Vilket skolfoto blev du finast på? - Det senaste eller förra året...

Vilka färger har du på dina tapeter i ditt rum? - Svart och vit

Är du ihop med någon, isåfall vem? - Nope.

Vem är du annars kär i? - Ingen

Hur många går i din klass? - 20 st

Hur många har frågat chans på dig? - öh, 4 tror jag

Hur många har du frågat chans på? - Ingen

Hur många djur har du haft/har? - Jag har 3, men har haft 5 till.

Vad är det för djur, och vad heter de? - 3 katter som heter Smulan, Smilla & Sigge, 1 hamster som heter Java, 2 marsvin som heter Chewie och Barney, och 2 vandrande pinnar som hette Flipp & Flopp.

Vad är klockan nu? - 17:02

 


Av Frida Sandström - 6 mars 2012 15:53

Tjaooh Emilia! Jag har varit snäll och gjort en fanbild till dig. :D

 

Tänk att du är så känd (vet inte vart jag fick det ifrån), och t.o.m min kusin, förtjänar ju det! ♥

 


Av Frida Sandström - 6 mars 2012 14:21

Hej!

Nu har jag kommit hem från Haraholmen. Det var jättekul! Felicia är här nu också. Det gick jätte snabbt i backen! Det var som ett hopp i backen som man inte ville åka i. :s Det var jätte brant... men Felicia råkade fara i det 4 ggr! Hon gjorde illa sig på revbenen och andra ställen.. Men som tur var for jag aldrig där. Däremot, när jag och Felicia åkte tsm på en madrass, så satt jag som vanligt, men Felicia åkte på knä och baklänges. Då for vi på en knöl. Och det gjorde skitont i min svanskota! Det gör det fortf.     Men nu mst jag gå, CYa! 

 

Krääm / Frääda!

Av Frida Sandström - 6 mars 2012 10:20

- Lite om mig

Jag heter Frida, och är inne på mitt tolfte år. Jag har blont hår och blåa ögon. En sak jag inte kan leva utan är djur! Jag älskar att vara ute i naturen och göra saker. Mina intressen är att spela badminton, vara med mina vänner & mina djur. .:Jag är alltid mig själv:.

 

Av Frida Sandström - 6 mars 2012 10:17

Dag 01 - Lite om mig
 
Dag 02 – Mina föräldrar
 
Dag 03 – Typ av killar jag faller för
 
Dag 04 – Min mobil
 
Dag 05 – Min dag
 
Dag 06 – Mina syskon
 
Dag 07 – Den här veckan
 
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
 
Dag 09 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med
 
Dag 10 – Det här får mig att må bättre
 
Dag 11 – Mina rädslor
 
Dag 12 – Det här saknar jag
 
Dag 13 - Favoritfotot
 
Dag 14 - Min favoritsport
 
Dag 15 - 3 saker jag gjort idag
 
Dag 16 – Varför jag började blogga
 
Dag 17 – En bild på dig och en vän
 
Dag 18 – Detta ångrar jag
 
Dag 19 – En låt som får mig att gråta
 
Dag 20 – Det här önskar jag mig just nu
 
Dag 21 - Mina bra & dåliga sidor
 
Dag 22 - sju sanningar om mig
 
Dag 23 – Den här månaden

 

Av Frida Sandström - 6 mars 2012 10:08

Hej!

Idag blire inte bara att sitta inne framför datorn. För typ kl 11:30, ska jag till Haraholmen med Felicia. Jag ska ta med varm choklad och nån macka. Det blir säkert kul! :) Men på "morgonen" har jag ju som inte så mycket att skriva, så jag skriver mer efter att jag har kommit hem. CYa!

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards