Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg under januari 2012

Av Frida Sandström - 14 januari 2012 18:24

Nu ska vi tillsammans göra världens längsta inlägg! Kopiera allt det här, sen skriver du ditt namn längst ner.


Frida Sandström

Av Frida Sandström - 14 januari 2012 17:52

Tjooh!

Här sitter jag och äter godis! :) Ikv känner jag faktiskt för att nån ska sova hos mig, eller att jag sover hos nån. Jag vet hur kul det är! :D Men jag tänkte skriva om något. Men nu kommer jag inte på!!!!! Nån mer som har samma problem? Att man tänker skriva om nåt jätte bra, men sen glömmer man bara bort! >:(

Men iaf så har jag varit hos Emilia idag. Och A.P var också där. Vi gick till Furuberget och åkte madrass! Faktiskt väldigt kul! Det är som en "skidbacke". Det är ett skidspår bredvid där vi åker. Man åker jätte långt! Vi tänkte först ta med oss varm choklad och mackor, men vi orkade inte göra det. Hehe.. Men sen efter vi hade varit där ett tag, så ångrade vi oss, såklart! Det skulle vara så mysigt att sitta där och äta mackor och dricka varm choklad!


Men jag tänkte att jag ska börja ta mer egenfotade bilder. När jag är nånstans och så. Det kommer säkert bli roligare, eller? :) Men jag tror att jag ska ringa till någon nu. ;)


CYa

// Frida

Av Frida Sandström - 13 januari 2012 17:50

Grr...

Jag vill faktiskt byta till blogg.se nu! men bara om jag får min design att funka! Nån som kan hjälpa mig? cB

www.fhope.blogg.se heter bloggen som jag har gjort på blogg.se. Men jag kommer fortsätta blogga här tills allt funkar som det ska! Det ser ju väldigt konstigt ut!


Sigge & Smilla har kommit hem från Djurkliniken i Öjebyn för ett tag sedan. Dom mår inte bra! :( Vi har kastrerat dom, Smilla har tratt. :c Egentligen borde Sigge också ha det, men nä.


Meeeeeeeeen över till något annat... Idag har jag varit med Felicia. Hon följde hem med mig efter skolan, och så for hon hem ca kvart över 3. Jag skulle egentligen fara på bio med Daniella. Men sen fick hon inte det, eftersom hon och hennes mamma hade väl bråkat om nåt. :( Och jag kanske skulle sova hos henne. Men det blir nog inte så heller då. ;/ Men nån dag vill jag ha tid till en fotopromenad! Nån som vill följa? :D 


 

nananananananananananananananananananananananana


CYa

// Frida ♥ 

Av Frida Sandström - 13 januari 2012 14:20

  <- Oooo, kolla! :D Jag upptäckte nyss att det fanns en gående björn! 8'D

Bloggar senare...


CYa

// Frida

Av Frida Sandström - 12 januari 2012 19:52

Tjooh! C:

Jag, A.P, Emilia, Felicia och Natalie håller på att spela in en Thriller! Vi vart jätte rädda själva, när vi spelade in den. Och Emilia är så grymt läskig! Ja, när den är helt klar så lägger jag troligtvis ut den på Youtube. Sen skriver jag tänken till den på youtube! Men kom ihåg att om ni vill se videor som jag har gjort - sök på Aloonii på Youtube! :)


Idag har jag och mina kompisar som håller på att spela in filmen fortsatt med det. Vi hann inte spela in mkt, eftersom kameran fick slut batteri. >8( Men vi får väl fortsätta nån annan gång. Men innan vi gick hem till mig efter skolan för att spela in filmen, så bjöd en kille i våran klass oss på fika på Miss Cake! Snäällt, tack Jonatan! :D

Men han höll på att säga lite "dumma" saker till hon som äger caféet. T.ex: Usch! Vad är det i dom här egentligen?! Jag vill ha en ny! Men kom igen då! Ge hit en till Festis, för chokladbollen var äcklig!

Eller nåt sånt. Lite pinsamt att sitta där med honom. Och man ska ju inte säga så, huh? >:(

Njee, men nu mst jag plocka ihop lite efter filminspelningen igår. Som jag egentligen skulle göra då. Men nej, det vart inte, så nu mst jag göra det idag innan jag går och lägger mig,


     


CYa

// Frida


Av Frida Sandström - 10 januari 2012 19:29

   Tjooh!

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg, eftersom att jag inte har gjort det idag.. :c

Men jag har nyss kommit hem. Jag har varit med Amanda P & Amanda L. Men vi kallar Amanda P för A.P, och Amanda L för Amanda! :D Men först så var vi ute utanför A.P Och sen gick vi till Folketshus. Och då började jag berätta lite om det. Förut så var det en kyrka. Och prästen bodde på översta våningen. Amandas kusin Stefan kan se andar. Och en gång när Amanda och Stefan var på deras farfars 70-årsfest, så såg Stefan att det hängde en blodig människa, vid krokarna där man hänger av sig! Och prästen kan ha hängt sig. Så vem vet, det kanske var han som Stefan såg? Stefans mamma och pappa kan också se andar. Och några andra av hans släktingar, men inte hans syskon.


Sedan gick vi in till Amanda och kollade på Youtube klipp och spelade lite på hennes keyboard. Men skoldagen idag har varit helt okej faktiskt. :) Imorgon har jag piano. Till läxa hade jag Love The Way You Lie & Jag gör så att blommorna blommar. Fast jag har redan haft de som läxa.. Men jag skulle fortsätta träna på Love The Way You Lie. För jag ska typ uppträda med den? Men jag vet inte. Och så fick jag välja en låt ut boken. Och då valde jag den andra. men som sagt, jag har ju redan spelat den. Men jag har inte testat sätta ihop komp och melodi. Och nu har jag tränat på det, och kan det. ;) Men nu ska jag se på Det Okända på Tv4play,


  

Jag i Cypern för ca 6 år sen! Söt vah? >w<


CYa

// Frida

Av Frida Sandström - 9 januari 2012 16:40

Imorgon skola...

Vad tkr ni om det? Jag tycker inte att det är så värst bra. Det har varit så skönt att vara ledig! Och det vill jag fortsätta med. Fast kul att träffa kompisar igen! :) Men idag så har jag varit med Felicia. Först for jag till henne, vi gjorde som nt så mkt. Kollade i hennes Top Model böcker. Men sen ville hon fara till mig, så det gjorde vi. ;) Och gissa vad vi gjorde? Jo, vi spelade Crash! xD Och nu har vi klarat ut hela spelet för andra gången. 20 Episoder.


Lite bilder på Crash:

Det här är Crash. Han spelar man med. Men om man spelar 2, så är det en till Crash, fast den är vit. (:


Alla som är med i spelet! + massa fiender.


Så här ser fodralet ut. ;)


Några "djur". Man kan rida på dom om man lyckas döda dom! :D


Juuuu, det var dom bilderna. :3 Men det finns ju olika Crash spel. Men vi spelar Crash of the Titans. Coolt namn, jaaa! C:


Men när mamma kommer hem så ska vi äta pastasallad! GGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTT!!!!! Okej lite överdrivet, men nu ska jag gå,


CYa

// Frida

Av Frida Sandström - 9 januari 2012 10:23

Tjooh!

Jag har nyss sett klart The Ring 2. Jätte bra faktiskt! :D Bättre än The Ring. Så nu åker Scream 4 ut ur topplistan! ;)


1. Förvunnen

2. The Ring 2

3. The Ring

4. Edge of Darkness

5. Horton


Haha, jag vet, Horton passar inte in där.. Men för mig! ;D Men jag grät faktiskt lite när jag såg The Ring 2 nyss. Inte för att det var läskigt, utan sorgligt. Om ni vill veta vad det var som var sorgligt kan ni ju se den själva. ;) Jag avslöjar inget! Inatt kunde jag inte sova så bra. Inte för att jag hade sett Halva första delen av The Ring 2 då. Men jag svettades och jag försökte i 1 timme. Men tillslut gick det att somna.


Igår så var jag med Felicia på både för- och eftermiddan. På förmiddan så spelade vi Crash, då kom vi till 6:ans Episod. Sen gick vi ut och fortsatte att spela in filmen. Och sen gick vi in och kollade på Försvunnen! Felicia tyckte att den var lite läskig när en stack en yxa i en annan. Och så tyckte hon att den var alldeles FÖR spännande. Och det håller jag med om. ;) Men sen skulle hon fara hem, och då skulle jag äta. Efter maten kom hon tillbaka. och gissa vad vi gjorde då? Jo, vi spelade Crash under hela tiden hon var här ;) Och då kom vi till Episod 13, tror jag. Crash är kanske världens roligaste spel på Wii! :D Det rekommenderar jag verkligen! Men idag vet jag nt vad jag ska göra. Kanske vara med någon! :) Det tror jag. Men ikv ska jag lägga mig tidigare än jag brukar. Eftersom att skolan börjar om på Tisdag. Så att jag hinner vänja mig lite.

Menjaaaa, ni får en länk-->http://youtu.be/GlsIu3D0pdc  :) Samara's song.. :o Jeeeette leeeeskig! D:

 Fast det är lixom 15 års gräns... 

CYa!

// Frida

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards