Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Frida Sandström - 3 februari 2012 16:42

- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg


Jag brukar faktiskt inte lyssna på speciella låtar för olika humör, men jag kan försöka.


♥När jag är glad, brukar jag lyssna på någon popig, svängig, och bra låt. Som Mr. Saxobeat.Samma när jag är uttråkad. Då försöker jag få upp humöret på det.

♥ När jag är ledsen, brukar jag inte lyssna på ledsamma låtar, då blir jag ännu mer ledsen. Men jag brukar inte lyssna på någon musik alls då.

♥ När jag är uppspelt försöker jag att lyssna på någon lugnare låt, t.ex Someone like you.

♥När jag är arg, brukar jag inte heller lyssna på musik, jag brukar mest svära lite för mig själv (Tihi) och andra saker.. Jag lägger mig på sängen och försöker att inte vara arg.


 



Av Frida Sandström - 3 februari 2012 16:36

Heej!

Felicia for hem för ett tag sen. Vi gick ut först, men FY vad kallt det var. Så vi gick in igen och spelade lite på Wii. Jag kanske ska vara med hon sen också. Men på skolan idag har vi fått tårta av rektorn!   Bara min klass! För att vi har kommit så långt i Vi i femman. Tårtan var super god! Det var grädde, hallon och en slags gelé på den. Det var skit gott bokstavligt talat! :D Men kom nyss på att jag inte har gjort dagens blogglist-inlägg. Så ska ta och göra det nu, bloggar nog mer senare ikv! ♥


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards