Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Frida Sandström - 23 februari 2012 20:59

Hej!

Jag undrar vad ni tycker jag skulle passa i för hårfärg. Jag vill färga om det! Eller inte färga först iaf. Först vill jag tona det. Antingen rött eller mörkbrunt. Eller som 'mörkbrunrött'. Det är också snyggt. ;) Som mörkbrunt, fast i en liten röd nyans.



 


 


Jag skulle kanske passa bättre i mörkbrunt hår? Men rött och svart är ändå så snyggt! Jag vill passa i det. Men jag vet inte om jag gör det. Kanske ska testa med lite mörkare röd isf? Och svart, ja, det är ju inte så många som passar i det. Men gaawd det är så snyggt! o_o


Som har har nu;

 


 


 





 

Av Frida Sandström - 23 februari 2012 19:29

Tjena! X')

Idag har jag varit med Felicia, Neea och Natalie. Jag, Felicia och Neea åt Vaniljkex och lite annat. ^^ Sen var jag med Natalie. Vi gick ner till konsum vid kl kvart i 7. Jag köpte två tugummipåsar. Natalie fick uppgiften att ha dom i sin ficka. När vi kom hem så skulle hon lämna över dom, men det var bara 1 där... Så hon hade väl tappat en på vägen   Hon hade öppen ficka. Haha, 1 fick jag iaf o_o' Sitter och smaskar på 'Extra' tuggummin. Den som blev kvar alltså. ;) Det är 'Peppermint'. Den andra var 'Sweet Fruit'.


Efter skolan imorgon ska jag och Emma ta bussen till stan. Det är en liten hemlis vad vi ska göra där.. :3 Men säger vad vi gjorde några dagar framöver! ^^


 


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards