Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Frida Sandström - 17 februari 2012 22:32

Märkte nyss att jag har gjort 8 inlägg idag! (Nu 9) Känner mig duktig..

      

Aja, sov gott! :)


 

  

Av Frida Sandström - 17 februari 2012 22:06

Jag tänkte att ni skulle få lite musiktips!   Här har ni alla låtarna på min Spotify-lista;


 Heroes In Deafeat (Change Your Mind) - Ulrik Munther

 Sticks and Stones - Ulrik Munther

 Moments Ago - Ulrik Munther

 Turn Me On - David Guetta, Nicki Minaj

 Your Learn - Takida

 International Love - Pitbull, Chris Brown

 Coconut Tree - Mohombi, Nicole Scherzinger

 All This Way - Amanda Fondell

 Set Fire To The Rain - Adele

 Where Them Girls At - David Guetta, Nicki Minaj, Flo Rida

 Only Girl (In The World) - Rihanna

 Tonight Tonight - Hot Chelle Rae

 Little Bad Girl - David Guetta, Ludacris, Taio Cruz

 Good Feeling - Flo Rida

 Danza Kuduro - Don Omar, Lucenzo

 Hangover - Taio Cruz

 Fly - Nicki Minaj, Rihanna

 The Whistle Song - Pulsedriver

 Mange Bjuder - Mange Makers

 Technologic - Daft Punk

 Mr. Saxobeat - Alexandra Stan

 Titanium - David Guetta, Sia

 Heartless - Kanye West (En speciell version)

 DJ Got Us Fallin' In Love - Usher, Pitbull

 Someone Like You - Adele

 Made Of - Amanda Fondell

 Love The Way You Lie (Part II) - Rihanna, Eminem

 Moves Like Jagger - Maroon 5, Christina Aguilera

 Domino - Jessie J

 Wild Ones - Flo Rida, Sia

 Rain Over Me - Pitbull, Marc Anthony

 Don't Wanna Go Home - Jason Derulo

 Radio Song - Superbus

 Give Me Everything - Pitbull, Ne-Yo, Afrojack, Nayer

 We Found Love - Rihanna, Calvin Harris

 Dolly Song - Holly Dolly

 Bad Day - Alvin & The Chipmunks

 Bumpy Ride - Mohombi

   


Av Frida Sandström - 17 februari 2012 21:48

Tjuuh! :)

Det vart att vara med Emilia idag! (min kusin) Vi kollade på klipp på Youtube och åt lite grönsaker och dipp + nötter, och drack nån apelsindricka. Hon kanske ska följa med på stan imorgon. När jag ska köpa presenter och kanske lite kläder, för alla mina presentkort. ;) 


Osså vill jag bara säga att jag kommer nog att skriva fakta om olika saker, här framöver. Kommentera gärna om önska vad jag ska skriva om!   Det kan vara vadsomhelst! T.ex artister eller djur.  Och jag har en liten fråga... Tror ni att den här tjejen har förstorat sina läppar?: www.nattstad.se/niiisan

Hon säger att hon inte har det. Men hallå? Kan man verkligen ha så stora läppar på naturligt vis?


Jaja....... Glöm inte att testa läsa min blogg på olika språk! :) Längst ner i menyraden på min blogg, kan du översätta till väldigt många olika språk. Jag brukar testa läsa den på Engelska. Haha, ibland står det väldigt konstigt. :s

   

   


Av Frida Sandström - 17 februari 2012 17:09

        




  



    

                     Love it! ♥ 


 

 

 


 

   

              


  



 
Av Frida Sandström - 17 februari 2012 16:53

Hej!

Det blev inte att köpa presenter idag. Så då måste jag ju verkligen hinna göra det imorgon! Bra att pyjamaspartyt är på kvällen. Idag så har jag bara suttit vid datorn hela dagen! Too bad!    Men kusiiinen skulle nog komma. Kanske efter middagen. Hon är hon farmor nu.  ;)


I telefonen berättade hon att hon skrämde farmor när hon kom. Fast det kanske inte var meningen. Hon gick in och sa "Hej farmor." Farmor visste inte ens att hon skulle komma. Och då blev hon jätte rädd. Hahha, men hon är sån. Hon blir jämt rädd när telefonen ringer! Men ni kanske undrar varför jag skriver farmor. Men det är ju för att vi har samma farmor..     

Jauu, ta hand om dig!  


 










Av Frida Sandström - 17 februari 2012 12:50

i efterskott!


   

    

Av Frida Sandström - 17 februari 2012 11:56

pink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspace

Visst vet du att jag saknar dej?

pink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspacepink heart for myspace

Egentligen er. S... & C...

 

Av Frida Sandström - 17 februari 2012 11:48

UTSEENDE

[x] Jag är kortare än 175cm.

[ ] Jag blir lätt brun. 

[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. 

[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har en tatuering.
 

[ ] Jag har haft/har tandställning. (Kanske ska få)

[ ] Jag har glasögon/linser.

[ ] Jag har mer än två piercingar. 

[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[ ] Jag har fräknar.


FAMILJ

[ ] Jag har svurit åt mina föräldrar...

[ ] Jag har rymt hemifrån. 

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån. 

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[x] Jag vill ha barn nån dag.

[ ] Jag har barn. 

[ ] Jag har mist ett barn.


SKOLA/JOBB

[ ] Jag studerar

[ ] Jag jobbar.

[ ] Jag har somnat i skolan/jobbet

[/] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[ ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

[ ] Jag har fått sparken.


FÖRHÅLLANDEN

[x] Jag är singel...

[ ] Jag är i ett förhållande.

[ ] Jag är förlovad.

[ ] Jag är gift.

[ ] Jag har varit på en blind date.

[x] Jag saknar någon just nu.pink heart for myspace

[ ] Jag är rädd för att bli övergiven.

[ ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.

[ ] Jag har skiljt mig.

[ ] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.

[ ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.

[ ] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.


DÅLIGA TIDER

[ ] Jag har druckit alkohol.

[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.

[ ] Jag kan inte svälja piller.

[ ] Jag röker.

[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression.

[ ] Jag tar mediciner mot depression.

[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.

[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.

[ ] Jag har vaknat gråtande.

[x] Jag har somnat gråtande.


 DÖDEN

[ ] Jag är rädd för att dö.

[/] Jag hatar begravningar. (Har aldrig varit på en)

[ ] Jag har sett någon dö.

[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[ ] Någon nära till mig har begått självmord.


SKAMLIGHETER

[ ] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. 

[ ] Jag har pissat på mej av skratt .

[/] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[x] Jag har gråtit av skratt.

[x] Jag har limmat fast min hand i något

[ ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards