Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 20:41

 


xoxo / Sigge

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 19:41

 





ah, men nu har det laddat klart. men då var det bearbetningen... Som står på 36 %. Det började där, och har typ hackat fast där också??!

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 19:12

Var 4 minut går det 2 %. Kul eller? Men assåååå jag har bara lust att skriva något;)

Förlåt om det är jobbigt att jag typ 'svamlar på' eller vad man ska säga... Men just nu är min mormor och morfar häär. Och... Jag såg ett klipp på Youtube med Ammiz tidigare idag. Det var en som sa att hon skulle använda sin 'Ögonlocks krullare'! Haha, så sa hon om en Ögonfrans böjare.. Hahahahahahha ett väldigt roligt ord enligt mig! Ögonlocks krullare, ögonlocks krullare, ögonlocks krullare!


Ska man krulla ögonlocken? HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH kanske lite underhållning men blä bye


 

xoxo / Frida

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 19:08

åhhhhh, det tar så jefligt länge att ladda upp det där videoklippet! Det håller på än! Den är på 82 %... Typ 1 %/h !!!!!!!!!!!!! Jaja, ni vet att ni får videon! ;)


 

xoxo / Frida

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 16:48

Tjuu!

Det har verkligen inte hänt mycket idag.. Så jag har som inget att blogga om. Men jag kan säga att jag iaf har varit med Amanda. Ja.. I förra inlägget kallade jag henne för 'Fillifjonkan'. Snyggt namn vah? Håll med om det! ;3 Ja, men vi gick till återvinningen och letade saker. Amanda hittade en trisslott även den här gången! Och en snygg lampskärm. Att man slänger sånna saker? Men jag hittade som inget jag ville ha. Fast kanske en ölflaska och lite plast? Nä förresten. och så tänkte jag säga att jag håller på att ladda upp ett videoklipp, så det kommer snart! ;) (Idag alltså.) Så håll utkik!


xoxo / Frida

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 13:23

Fillifjonkan är jag med nuuuuu, jag skulle visa henne hur man gjorde en såndär länk. Hej då! :'D


 

Av Frida Sandström - 26 februari 2012 11:53

                         

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards