Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Frida Sandström - 9 februari 2012 19:38

Hej...  

Tyvärr så förlorade vi den här gången i Vi i femman.. Men det finns en chans att vi kommer tillbaka. Det finns en andra chans. Alla vart besvikna, en del lite tårögda. Känslan av att aldrig få se radiohuset igen. Det har varit en sån rolig resa, och plötsligt är den över.   


Men som sagt, en chans finns det. Men det är nog inte så troligt. Men man vet ju aldrig. Vi fick 16 poäng den här gången. De andra fick 22. Förut så brukade vi få kring 20 poäng. Men det blir ju bara svårare och svårare frågor. Men om vi hade svarat rätt på en till fråga, så skulle vi ha fått 21 poäng. Men tyvärr så blev det inte så.


Jag, Emma och Anton var experter den här gången. Vi satt i en egen studie, och skulle gå in till Jakob och Noomi (som tävlar) när det va rdet ämnet vi var expert på. "Publiken" satt i en egen studio de också. Och skolan i Umeå satt i en studio nånstans i Västerbotten. Kanske i Umeå.


Men jag är fortfarande jätte stolt! Vi tävlade för hela Norrbotten, den bästa femman i Norrbotten var vi. Det är inte lätt att bli... För första gången är jag lite deppig när jag skriver. Men jag är glad för våra motståndares skull! Grattis! :)

 

"Jag glömmer aldrig känslan."

   

   

 



Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards