Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Frida Sandström - 12 februari 2012 20:09

Hej!

Förlåt, jag tycker att jag har blivit lite sämre på att blogga. Nu får jag ta och skärpa mig! Okej.. En del kanske inte bloggar på 5 dagar? Men jag har inte bloggat något idag, och känner mig dum. ^^


Idag har jag varit med Natalie, Emilia och Josefine. Vi for till vattentornet, haha. Gör det lite för ofta nu... X) Jag och Natalie tog med kakor! 8D Jao, men sen var jag med Felicia nu efter middagen. Vi kollade på roliga klipp på youtube. Vi skrattade väldigt mycket!   Vi spelade också lite spel på min mobil. 


Natalie tipsade mig om ett spel som heter iRunner. Det var väldigt roligt! ;) Och så har jag hittat några roliga appar! :D En måste jag tyvärr hålla hemligt.. ^^ Efter ett tag kan jag berätta om den! Ni förstår då. Men en är när man får temat att se precis ut som en iPhone. Den appen heter "Fake iPhone".

Men nu ska jag gå och smaka lite glass..   

 



Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards