Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Frida Sandström - 10 februari 2012 19:47

Hej!

Jag ska nog snart se en film. Fast jag vet inte riktigt vilken. Jag sitter i soffan och småtittar lite på Postkod miljonären. Ska också börja äta ostbågar. Mysigt! :) Idag har jag iaf varit med Felicia. Vi for till vattentornet och åkte lite madrass. Vi tänkte egentligen ta med varm choklad och mackor, men det vart inte så. Vi for dit på direkten;) Men sen gick vi tillbaka hem till mig. Och lite efter det skulle hon hem.


På skolan idag har vi nästan BARA sett film! - Tillbaka till framtiden 1, såg vi. Den var bra. Vi hade också lite bild. Annars såg vi bara film!   Vi kollade också på en eldslukerska. Hon kom till våran skola. Hon gjorde så att det började brinna på hennes tunga! :s Och sen slukade hon en galje/klädhängare och böjde den med kroppen. Sen tog hon ut den. Och tillsist svärdet. Några vågade inte se så de gick iväg. ^^ Men inte jag. Det var väldigt coolt. Det är bara ca 30 kvinnor som är eldslukare/svärdslukare. Men ca 100 män.


Men varför vi såg film? Jo, därför att vi vart bäst i Norrbotten i Vi i femman. För att fira, även om vi förlorade den här gången. Vi åt också popcorn och drack saft♥ Riktigt lyx! Smörpopcorn faktiskt. Och vanliga! :DDD Plus att det var "Kom som du vill dag". Då får man klä ut sig till vadsomhelst. Men jag klädde inte ut mig. Det har varit en jätte bra dag hursomhelst!


Hahahaha! Bjuder på en liten fuul bild;

 

 

Av Frida Sandström - 10 februari 2012 13:35









Vi säger att det här också är en egopix  

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH jaja jag tar bort den om du säger till ^^

    

   

   

   

   




   

   


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards