Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Frida Sandström - 13 februari 2012 17:31

Tjaah! :3

Ville bara säga att nu har jag skapat en ny blogg på blogspot!

Som heter;

www.ffridah.blogspot.com :D


Kan hända att jag stannar, kan hända att jag flyttar ;)

 

Av Frida Sandström - 13 februari 2012 17:09

Hej... jag har sett att blogspot är fint, så jag funderar på att byta dit. Jag hoppas att jag får lika många läsare där! Jag ska nog testa skapa en blogg där iaf. Länkar till den härifrån! Men jag kommer att ha kvar den här bloggen. Jag kanske fortsätter blogga här, men kanske på blogspot. Vi får se ;) Ta hand om er!

 


Av Frida Sandström - 13 februari 2012 16:17

Hej!  

Sen jag kom hem från skolan (kl kvart i 3), så har jag suttit och kollat på "Pinsamheter". Alltså programmet. Inte så mycket mer. Jag ska snart äta fiskpinnar. Efter middagen känner jag för att vara med någon. Men jag har egentligen inte så mycket att skriva, för det har inte hänt så mycket.

Men som ni kanske har märkt, så har jag slutat med blogglistan...


Men här ska ni få den fösta bilden ever som jag publicerade på min blogg;

 

Haha, från filminspelningen ^^


 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards