Frida☺ - foto, vardag, och mycket mer!

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Frida Sandström - 5 februari 2012 20:52

Hej!

Jag håller på att göra mig klar nu. Jag väntar på att en rostad macka ska poppa upp;)

Och så ville jag bara säga att idag, så har jag varit med Amanda efter middagen.

Vi spelade Guitar Hero och lite annat.


Men förut idag, så blev jag jätte arg på pappa,

för han stängde ner ALLT som jag höll på med! Jag vart väldigt arg och sa att han skulle sticka iväg.

Förlåt pappa! :c Men eheh, så är det. (: Ja, det är ju skola imorgon. Jag har faktiskt börjat tycka att skolan är rolig. Eller, inte själva skolan, men kompisarna där♥ Utan de skulle jag inte ens vara något.   Men nu tror jag att mackan är klar, godnatt! :]


   

   

Av Frida Sandström - 5 februari 2012 11:54

                                 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH det var jätte kul! XD

På de gröna bilderna ser man verkligen ut som fjortisar...  

Haha, men om ni vill se lite fler bilder, gå in på -> www.eemiliaolofssonn.blogg.se <- :)

Men hon la ut några bilder som inte jag ville >8( Jag ska killa dig!!!!!!!

   

  
Av Frida Sandström - 5 februari 2012 11:44

- Varför började du blogga?


För att det var några som jag känner som hade börjat, då tyckte jag att det verkade kul. Så jag testade skapa en blogg. Först på blogg.se. Sen på devote, och sen här. Jag tycker nog att bloggplatsen är bäst.

 

Presentation


Frida heter jag. :) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Bilder
 Random videos
 Videoinlägg
 Musik
 Långa inlägg
 Flummigheter
 Allt är bra som det är! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate?

K0ntakta mig!

f-animal@live.se

Delcious Icecream

Följ mig på instagram! :)

moufieh

 


Ovido - Quiz & Flashcards